Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سپاه قدس گیلان در بیانیه ای از حضور حماسی مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمائی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر استان گیلان همگام با سراسر کشور به خود بالید و با خلق حماسه ای ماندگار، اقیانوسی از ایمان و بصیرت گیلانیان تاریخ ساز را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلانیان ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که با حوادث و فراز و نشیب های ۴۰ ساله و علی الرغم بارندگی شدید، پیوند آنها با ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی مستحکم تر و ایستادگی در حفظ آرمان های امام راحل، شهدا و امام خامنه ای، هر سال عمیق تر از سال قبل می شود و هیچ چیز نمی تواند کوچکترین خللی بر این پیوند وارد نماید؛ مردم نشان دادند که هر چه پلیدی و دشمنی مستکبرین بیشتر باشد ایستادگی آنها در مقابل استکبار قوی تر می شود.


به همین منظور سپاه قدس گیلان از حضور آگاهانه و حماسی یکایک زنان و مردان ولایتمدار و شهید پرور این استان قهرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ که با حضوری گسترده تر از سال های قبل، همواره در صحنه حاضر بوده و در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب ،خالق ۲۲ بهمن تماشایی شدند، تشکر و قدردانی می کند.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد