Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش شدید برف ادارات شهرستان بویراحمد روز سه شنبه با 2ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

به گزارش ایرنا،عزیز فیلی در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پلیس راهور نسبت به ساماندهی ورودی پلیس راه گچساران به شیراز اقدام کند تا از بروز هرگونه حادثه رانندگی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اداره هواشناسی باید وضعیت هوا را به موقع از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کند، عنوان کرد: بخشداران از هرگونه اطلاع رسانی بدون هماهنگی با فرمانداران خودداری کنند.
وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش، صدا و سیما و فرمانداران برای پیشگیری از سردرگمی مردم قبل از تشکیل جلسه مدیریت بحران از اطلاع رسانی در خصوص مدارس خودداری کرده و مردم تنها اخبار را از طریق رسانه های رسمی و مرجع پیگیری کنند.
فیلی با اشاره به وجود ترافیک در محور یاسوج- بابا میدان خواستار همکاری تمامی دستگاه های خدمات رسان با اداره کل حمل و نقل جاده ای شد و گفت: امروز بر اثر سقوط سنگ 50 تنی برای ساعتی این محور مسدود شده بود که هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت و اکنون این مشکل رفع شد.
معاون عمرانی استاندار از تعطیلی مدارس شهرستان های بویراحمد، دنا و روستاهای بخش دیشموک در هر 3 مقطع در شیفت صبح فردا سه شنبه 23 بهمن ماه خبر داد و افزود: مدارس این مناطق در شیفت عصر فردا باز هستند.
فیلی گفت: شهرداری ها در حال برف روبی و نمک پاشی معابر شهری هستند.
بر اساس اعلام فرمانداری دنا،با توجه به بارش شدید برف، ادارات این شهرستان نیز با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.
بارش برف در برحی مناق شهرستان بویراحمد و دنا امروز دوشنبه آغاز شده و بر اساس گزارش های هواشناسی تا بامداد سه شنبه ادامه دارد.
1662 /8143

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعطيلي ادارات بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل در دنیا فرو ریخته است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام مروجی نسب اظهار کرد: اگر عملیات موشکی سپاه صورت نمی‌گرفت دشمن جسوتر می‌شد و اقدامات دیگری را بر علیه ایران انجام می‌داد ولی این عملیات موشکی درس عبرتی بود که دشمنان سر جای خود بنشینند و خیال باطل نکنند چرا که ایران اسلامی در اوج قدرت است و اجازه خیال باطل علیه کشور را به دشمن نمی‌دهد.

دبیر شورای اقامه نماز شهرستان بردسکن با بیان اینکه اقامه نماز باعث شود بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند گفت: متأسفانه در اقامه نماز کوتاهی می‌شود و همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز اهتمام جدی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: جای گلایه از برخی ادارات است که جلسات آنها با نماز تداخل پیدا می‌کند و نماز اول وقت قربانی جلسات می‌شود.

مروجی اظهار کرد: علی رغم اینکه آئین نامه ترویج و فرهنگ نماز توسط هیئت دولت به تصویب رسیده است به تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است ولی متأسفانه ادارات به این بخشنامه عمل نمی‌کنند.

دبیر شورای اقامه نماز شهرستان بردسکن عنوان کرد: هنوز برخی از مدیران ادارات به این نتیجه نرسیده‌اند که موقع نماز جلسات خود را تمام کنند و یا ۲۰ دقیقه وقت اداری را به نماز اختصاص دهند.

وی افزود: امروز نباید بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب برای نماز دغدغه داشته باشیم بلکه همه باید تلاش کنیم این فریضه در اول وقت اقامه شود.

مروجی گفت: در ۱۷ اداره شهرستان بردسکن نماز به جماعت اقامه می‌شود و در ۲۳ مسجد سطح شهر نیز نماز در دو وعده و در چهار مسجد در سه وعده وسط ائمه جماعات اقامه می‌شود.

دبیر شورای اقامه نماز شهرستان بردسکن همچنین گفت: در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه سطح شهرستان بردسکن نماز به جماعت اقامه می‌شود که در ۷۷ مدرسه توسط ائمه جماعت و مابقی توسط مربیان و یا معاونین پرورشی نماز به جماعت اقامه می‌شود.

وی از اقدامات بسیار خوب مدیریت آموزش و پرورش در راستای تعویض و توسعه فرهنگ نماز در شهرستان قدردانی کرد و گفت: یکی از برنامه‌های محوری آموزش و پرورش سه‌شنبه‌های معنوی است که با حضور امام جمعه و تعدادی از مسئولان ادارات هر هفته در نماز جماعت یکی از مدارس شرکت و از فعالان نماز نیز تجلیل به عمل می‌آید.

در ادامه حجت الاسلام علی اصغر امینی، امام جمعه بردسکن در شورای اقامه نماز این شهرستان از اقدام به موقع و عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه اسرائیل قاسم قدردانی کرد و افزود: با این اقدام لرزه بر تن اسرائیل انداخت.

امام جمعه بردسکن از مدیران ادارات خواست نسبت به اقامه نماز اول وقت اهتمام جدی داشته باشند و حتی ارباب رجوان خود را به نماز دعوت کنند.

وی افزود: متأسفانه در برخی از ادارات نماز تابع کار شده است و این عمل باعث به تأخیر انداختن نماز در ادارات شده است.

در پایان اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن از فعالان در حوزه نماز مدارس شهرستان بردسکن تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • امروز هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل در دنیا فرو ریخته است
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • تاخیر در پرداخت وام فرزندآوری متقاضیان را چشم انتظار گذاشت