Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@15:13:10 GMT

پیام تشکر فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از مردم

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۱۰۷۵

پیام تشکر فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از مردم

خبرگزاری فارس: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حماسه حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، پیام اقتدار ملت بزرگ ایران در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت جو در سرتاسرجهان طنین انداز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار دیگر ایران اسلامی به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید، شکوه حضور مردم فتح المبینی دیگر را در تاریخ درخشان کشورمان آفرید و معادلات دشمنان ایران و اسلام در پروژه‌های جنگ اقتصادی وناامید سازی مردم را به هم ریخت و در حالی که حق مردم ادا نشده است مردم حق انقلاب را ادا کردند.

ملت بزرگ ایران که با وجود تمام مشکلات وسختی‌ها موجود، همواره پشتیبان انقلاب بوده اند، هشت سال دفاع مقدس را سربلند پشت سرنهادند و همه توطئه‌های نظام سلطه واستکبار را در عرصه‌های مختلف با حضور عزتمند خود خنثی نموده اند، بازهم در چهلمین بهمن پیروزی حماسه آفریدند.

امروز همه آمدند تا اعلام کنند، فارغ از صف بندی‌های سیاسی و جناحی دراین کشور پشت رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و تنها به عزت واقتدار وشکوه کشور می‌اندیشند.

امروز ملت بزرگ ایران با حضور شکوهمند خود، از سد کم کاری و سومدیریت‌ها گذشتند و اعلام کردند که تفاوت مصحلت کشور و ندانم کاری‌ها را تشخیص می‌دهند ومی دانند که نباید کم کاری ومصلحت اندیشی عده معدودی از مسئولین را به حساب انقلاب نوشت.

امروز مردم شرافتمند ایران اسلامی، با حماسه حضور خود سهم خود را چونان همیشه در حراست از دستاورد‌های انقلاب، خون شهدا واندیشه‌های بلند بنیان گذار انقلاب ورهبر معظم اداء نمودند، حال نوبت مسئولین ومدیران است که با حرکت جهادی و برنامه ریزی‌های که مبتنی بر توان داخلی واستفاده از همه ظرفیت‌ها ومنابع در حل مسائل موجود کشور، به ویژه مشکلات اقتصادی ومعیشتی، طعم شیرین عدالت را که مطالبه بحق ملت بزرگ ایران است را برای همه به ارمغان آورند.

امید است، با استعانت از خداوند سبحان و وحدت وهمدلی وانسجام شاهد اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

منبع: فردا

کلیدواژه: پیام تشکر فراکسیون نمایندگان ولایی راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود

حجت‌الاسلام هادی محمدخواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفتم فروردین ماه، ورزشگاه آزادی تهران شاهد حضور جمعیت بالغ بر ۱۲۰ هزار نفری از مردم بود که این حضور پرشور در اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها، بیانگر تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود.

وی افزود: این محفل بزرگ قرآنی عشق و علاقه به معنویت حقیقی و کلام الهی بود و نشان داد که روح عبودیت و بندگی همچنان در کالبد جامعه اسلامی حیاتی روزافزون دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج استقبال پرشور از این برنامه معنوی را مهر بطلانی بر القای نادرست دشمنان نسبت به ملت ایران دانست و بیان کرد: ملت ایران اسلامی همواره پاسدار ارزش‌های دینی و شعائر مذهبی خود بوده‌اند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تصریح کرد: هیچ عاملی نمی‌تواند بین این ملت عزیز و قرآن و عترت نبی مکرم اسلام (ص) جدایی بیندازد.

وی در پایان اضافه کرد: بانیان این برنامه وزین شایسته بهترین تقدیرها هستند.

کد خبر 6063888

دیگر خبرها

  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است