Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز حفظ دین و حفظ ارزش‌های دینی بدون حفظ نظام و حفظ نظام بدون حفظ ارزش های دینی امکان‌پذیر نیست گفت: این دو در آمیخته شده‌اند و جدا شدنی نیستند.

سردار حاج قاسم سلیمانی عصر امروز در همایش مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان که با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در بیت‌الزهرا (س) کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه این جلسه هر ساله در این مکان برگزار می‌شود، اظهار داشت: از اینکه شنیدم حدود 4 هزار مداح ثبت شده در استان کرمان وجود دارد بسیار خوشحال شدم و این مسئله ارزشمند خود از برکات انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه یک نوجوان و جوان در این مسیر قدم می‌گذارد و روح و جسم خود را با اشعار اهل‌بیت(ع) تعلیم می‌دهد هم در او و هم در زندگی او تاثیر زیادی دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رشد تعداد جوانان در این زمینه و در زمینه قرآن بسیار ارزشمند است گفت: توسعه هر چه بیشتر در این حوزه‌ها باعث می‌شود جامعه در ابعاد فرهنگی عمق پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که کسی روح خود را با قرآن یا معارف و مدح اهل‌بیت(ع) عجین می‌کند در آن انسان پایداری ایجاد می‌شود افزود: نوجوان قاری قرآن در جلسه گذشته چنان جلسه را متحول کرد که نیمی از جلسه می گریست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه هر چه این مسئله را گسترش دهیم ضمانت بقای حاکمیت دین افزایش پیدا می‌کند عنوان کرد: این نظام برای تحقق حاکمیت دینی آماده و امروز دفاع از نظام دفاع از دین است و قابل تفکیک نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروز حفظ دین و حفظ ارزش‌های دینی بدون حفظ نظام و حفظ نظام بدون حفظ ارزش‌های دینی امکان‌پذیر نیست گفت: این دو در آمیخته شده‌اند و جدا شدنی نیستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زمانی که مداحی با اشعار بلند همراه شوند انسان را متاثر کرده و این ارزشمند است گفت: این اشعار و این جلسات مداحی منبر است و تاثیر زیادی دارد و یک کلاس درس است.

وی با بیان اینکه درمداحان به اشعار و مضامین بلند توجه ویژه داشته باشند افزود: تاثیر این مطالب از ذکر مصیبت بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سپاه قدس جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد