Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - جشن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي دوشنبه شب با حضور مقامات و مسئولان عالي رتبه سوري و ديپلماتهاي ايراني در هتل `داما روز` دمشق برگزار شد.

به گزارش ايرنا، سفير جمهوري اسلامي در دمشق در اين مراسم بر ادامه حمايت ايران از دولت و ملت سوريه تا پيروزي کامل بر تروريسم تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


`جواد ترکابادي` گفت: ايران در مرحله بازسازي نيز درحمايت از مردم سوريه که پيروزي هاي مهمي در مبارزه با تروريسم کسب کرده است، پيشرو خواهد بود.
وي با اشاره به ريشه هاي تاريخي روابط ايران و سوريه بر ادامه اين روابط در راستاي تحقق منافع دو ملت تاکيد کرد.
ترکابادي اضافه کرد: ايران از حاکميت ملي خود دفاع کرد و روابط مستحکمي را براساس همکاري هاي عادلانه و منافع مشترک و عدم دخالت در امور داخلي ديگر کشورها بنيان گذاشت.
سفير جمهوري اسلامي بر پشتيباني ايران از محور مقاومت و بويژه بازپس گيري حقوق کامل ملت فلسطين تاکيد کرد.
معاون وزير خارجه سوريه نيز در اين مراسم گفت: همکاري ايران و سوريه براي تحقق پيروزي هاي بيشتر بر تروريسم و حاميان آن ادامه دارد.
فيصل المقداد اضافه کرد: روابط دوستانه ميان دو کشور براساس احترام متقابل و منافع دو ملت استوار است.
وي با تاکيد بر مبارزه با تروريسم تا پاکسازي کامل خاک سوريه گفت: سوريه در مقابل با محاصره اقتصادي و تحريم هاي يکجانبه که شهروندان و کودکان بيگناه را هدف قرار داده است پايداري و مقاومت مي کند.
در اين مراسم `نجاح عطار` معاون رئيس جمهوري سوريه، `حموده صباغ` رئيس مجلس، `عماد خميس` نخست وزير، `هلال الهلال` معاون دبيرکل حزب بعث، `بثينه شعبان` مشاور سياسي و رسانه اي رئيس جمهوري، نمايندگان مجلس سوريه، نمايندگان هيات هاي ديپلماتيک مقيم سوريه، مسئولان فلسطيني، نخبگان ديني، سياسي، نظامي، اقتصادي، اجتماعي و رسانه اي حضور داشتند.
شبک**6116**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در چهل و پنج سال اخیر عملیات‌های متعددی در این رابطه صورت گرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در چهل و پنج سال اخیر عملیات‌های متعددی در این رابطه صورت گرفت.

نمودار تاریخی «همه پاسخ‌های سخت ایران» از جنگ شهر‌ها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق در حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونسیتی در سال ۱۴۰۳ نشان از چهار دهه تلاش نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت ملت ایران دارد.

 

نمودار‌های فوق از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • حمله به صهیونیست‌ها جسورانه بود؛ ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • تحلیلگر آمریکایی: ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • جسارت و کوته‌بینی رژیم صهیونیستی پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید