Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:59:19 GMT

توخل: نیمار مثل رونالدو و مسی است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۱۸۲۴

توخل: نیمار مثل رونالدو و مسی است

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش متاثر از غیبت نیمار  است با این حال در هر شرایطی فلسفه خاص خود را دارد و به دنبال بازی دفاعی نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب دو تیم پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن قبل از این دیدار گفت: من در این دیدار یکی از بهترین و تأثیر گذارترین بازیکنان خود را در اختیار نداریم. غیبت نیمار در پاری سن ژرمن مثل غیبت مسی در بارسلونا و رونالدو در یوونتوس است. علاوه بر نیمار باید بگویم که کاوانی را هم به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم. نمی‌توان جای خالی این دو بازیکن را پر کرد چرا که آنها از بهترین‌ها هستند. به شدت نبود نیمار را احساس می‌کنیم.

او ادامه داد: با غیبت نیمار و کاوانی فشار زیادی روی امباپه است. البته من از او نمی‌خواهم که جای نیمار و کاوانی را پر کند بلکه تنها می‌خواهم که نقش خودش را به درستی انجام دهد و بدون فشار بازی کند. البته باید این را هم گفت که پوگبا هم در ترکیب منچستر یونایتد نیست و آنها هم این بازیکن کلیدی و تاثیر گذار خود را در اختیار ندارند.

توخل درباره بازی گفت: ما فلسفه خاص خود را داریم و اصلاً بدنبال دفاع کردن نیستیم. سخت است که برای بازیکنان کلیدی خود جایگزین پیدا کرد اما فلسفه خاص خود را داریم و در هر دیداری آن را عملی می‌کنیم. بازی سختی در انتظار ما است به ویژه اینکه منچستر یونایتد متحول شده است و دیگر آن تیم ابتدای فصل نیست. هر دو تیم شانس برابر برای صعود به دور بعد را دارند.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره سولسشایر گفت: من شناخت زیادی از این مربی ندارم و تنها می‌توانم کار او را در منچستر یونایتد به یک پزشک تشبیه کنم. بی صبرانه در انتظار رویارویی با این مربی هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم

دوناروما شب چندان سختی برابر بارسلونا نداشت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

با وجود دریافت سه گل در بازی رفت، جانلوییجی دوناروما در جدال برگشت چندان به زحمت نیافتاد و به جز دقایق ابتدایی که دروازه‌اش توسط رافینیا باز شد، خطر دیگری چارچوبش را تهدید نکرد.

این سنگربان ایتالیایی پس از پایان بازی دیشب، در گفتگو با اکیپ گفت:

از اینکه برای پاری سن ژرمن بازی می‌کنم خیلی خوشحالم. چیزی که من را بیشتر خوشحال می‌کند، حضور در نیمه نهایی است. من در روزهای اخیر انتقادات زیادی را متحمل شدم، باور کنید روزهای سختی بودند. به هر حال، باید همیشه حرفه‌ای بمانیم، به تلاش کردن‌ ادامه دهیم و روی کاری که می‌کنیم، متمرکز بمانیم.

 

انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی! 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد