Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:17:51 GMT

جشن چهل سال مقاومت و عزت در تنگچنار مهریز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۰۳۴

جشن چهل سال مقاومت و عزت در تنگچنار مهریز برگزار شد

یزد - ایرنا - به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوشنبه شب جشنی با عنوان چهل سال مقاومت و عزت با حضور جمعی از مسئولان و مردم در سالن ورزشی چند منظوره دهستان تنگچنار مهریز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که به همت دهیاری و شورای اسلامی این دهستان برگزار شد بخشدار مرکزی مهریز گفت: عزت کشور مدیون حضور مردم در صحنه و دفاع از نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی دهقانی زاده افزود: فعالیت های که در 40 سال گذشته در روستاها انجام شده همه به خاطر همکاری مردم و احساس تکلیف آنها و همراهی با مسئولان است.
این مسئول اظهار داشت: باید کارهای خوبی که به برکت انقلاب اسلامی در روستاها انجام شده است را به نحو مناسب و صحیح به مردم اطلاع رسانی کرد.
دهقانی زاده گفت: هم اکنون تمام زیر ساخت های لازم برای زندگی، ماندگاری و توسعه در روستاها وجود دارد و این برنامه ها با همت مسئولان ادامه دارد.
در این جشن برنامه های فرهنگی و هنری شامل نمایش، سرود و مسابقه برگزار شد.
دهستان تنگچنار با سه هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب جشن انقلاب شهرستان مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نامگذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام نباید فراموش شود و مسئولان باید روش‌های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی محلی برای سیاست گذاری در راستای تحقق شعار سال است و مدیران اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم را بررسی کردند تا به صورت مصوبه ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» هم گفت: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

وی افزود:باید اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص‌های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با ابراز نگرانی از کم تحرکی بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای تحرک بیشتر اقشار مختلف تلاش زیادتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ مباحث فرهنگی مربوط به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»  بررسی «سند برنامه ارتقای فرهنگ سلامت» مصوبه هشتصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور مورخ ۱۳‏/۴‏/۱۴۰۲ جهت اجرایی سازی آن در استان t تشریح سند ترویج فرهنگ ورزش همگانی توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، و بررسی اولویت‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند