Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:02:08 GMT

مدارس بندرعباس و ۷ شهرستان هرمزگان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۰۹۱

مدارس بندرعباس و ۷ شهرستان هرمزگان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری بندرعباس، تمامی مدارس شهرستان بندرعباس در همه‌ مقاطع تحصیلی، سه‌شنبه ۲۳ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید، به‌منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن «تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آب‌گرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری‌ها، امروز سه‌شنبه تمامی مدارس همه‌ مقاطع تحصیلی در شهرستان بستک، حاجی‌آباد در نوبت صبح تعطیل است.

شدت بارندگی ها در غرب هرمزگان مدارس شیف صبح و عصر شهرستان بندرلنگه را به تعطیلی کشاند. همچنین مدارس جزیره هرمز هم تعطیل اعلام شد.

بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، مدارس این شهرستان بنا بر تصمیم مدیران مدارس تعطیل می شود. در صورت شدت گرفتن بارندگی و آب گرفتگی احتمالی خیابانها، مدارس با تصمیم مدیران تعطیل می شود.

کد خبر 4539762

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان بارش باران بستک بندرعباس تعطیلی مدارس رودان هرمزگان شهرستان حاجی آباد فرمانداری بندرخمیر قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی

مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج واقع در جنوب استان کرمان به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و احتمال بارش باران‌های سیل آسا در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.

به گزارش گروه استان‌ها هبرگزاری دانشجو، مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج واقع در جنوب استان کرمان به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و احتمال بارش باران‌های سیل آسا در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته تعطیل اعلام شدند.

فرماندار شهرستان جیرفت در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان جیرفت سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

احمدبلندنظر افزود: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها، شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

همچنین ستاد بحران شهرستان قلعه‌گنج نیز اعلام کرد با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی شدید همراه با تگرگ و جاری شدن سیلاب و به جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان، تمامی مدارس شهرستان قلعه‌گنج فردا و پس فردا ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه تعطیل اعلام می‌شود و آموزش به‌صورت غیر حضوری ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی