Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، با گذشت یک روز از برگزاری راهپیمایی عظیم گرامیداشت چهلمین سالگرد وقوع انقلاب اسلامی ایران، مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان با انتشار پیام‌هایی نامتعارف خشم خود از ناکامی در تحقق رویای شکست انقلاب اسلامی را ابراز می‌کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته از هیچ تلاشی برای اعمال فشار به مردم ایران کوتاهی نکرده، دوشنبه شب در توییت‌هایی به زبان انگلیسی و فارسی، انقلاب اسلامی ایران را عامل «فساد» و «ترور» توصیف کرده و نوشته است که «مردم ایران که مدت‌هاست در رنجند شایسته آینده روشن‌تری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نکته قابل توجه در این توییت استفاده وی از تصویر و ادبیاتی است که در روزهای اخیر توسط گروهک تروریستی منافقین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و گروه‌های برانداز نزدیک به لابی صهیونیستی «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» (اف‌دی‌دی) به کار رفته است.

توییت خشم‌آلود ترامپ در حالی منتشر می‌شود که سال گذشته «رودی جولیانی» وکیل شخصی او و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در جمع اعضای گروه تروریستی منافقین از رویای تغییر نظام در ایران صحبت کردند و مدعی شدند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی را نمی‌بیند و منافقین می‌توانند کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران جشن بگیرند.

بولتون، ناکام در تحقق این هدف، در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با انتشار دو توییت جمهوری اسلامی ایران را «شکست‌خورده» توصیف کرده و تلویحا به حمایت از ایجاد ناآرامی در ایران پرداخته است. او یک پیام ویدئویی هم منتشر کرده و باز هم مدعی شده که ایران سالگرد انقلاب‌های چندان بیشتری را نمی‌بیند. وی همچنین، بر خلاف گزارش‌های متعدد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران را به تلاش برای ساخت بمب اتم متهم کرده است.

عصر روز دوشنبه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با انتشار یک پیام ویدئویی به تهدید ایران پرداخت و مدعی شد که این می‌تواند «آخرین جشن سالگرد انقلاب» در ایران باشد.

حساب ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر نیز با انتشار ویدئویی با محتوایی مشابه توییت نتانیاهو، ایران را به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و تلاش برای ساخت تسلیحات اتمی متهم کرد.

این اولین بار نیست که مقام‌های آمریکایی به صراحت از تلاش برای ایجاد ناآرامی و تغییر نظام در ایران صحبت می‌کنند. در سال ۲۰۰۴، همزمان با رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا، یک مقام ارشد دولت «جورج بوش» به رسانه‌ها گفته بود که اگر او بار دیگر به ریاست‌جمهوری برسد، «تغییر نظام در ایران» را یکی از اولویت‌های خود قرار می‌دهد.

به گفته آن مقام ارشد، بوش قصد داشت با حمایت از گروه‌های تروریستی، ایران را ناامن کرده و از این طریق به سمت تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کند. وی گفته بود: «اگر جورج بوش دوباره انتخاب شود، مداخلات در امور داخلی ایران، بسیار بیشتر خواهد شد.»

از آن زمان ۱۵ سال گذشته و دولت بوش اکنون به سوژه یک کتاب کمیک بدل شده که قرار است هفته آینده در آمریکا منتشر شود.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی

اسرائیل کاتز، وزیر امورخارجه اسرائیل با انتشار فیلمی از عزاداری شیعیان در فرانسه و انگلیس در توییتر به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی نوشت:

«جلوی ایران را بگیرید قبل از اینکه خیلی دیر شود!»

 او همچنین در این توییت آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را منشن کرده است. 

دیگر خبرها

  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • مهدی فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد /عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز...
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است