Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:09:46 GMT

انهدام بیش از 135 باند کیف قاپی در شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۶۳۲

انهدام بیش از 135 باند کیف قاپی در شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌ سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر انهدام بیش از 135 باند سرقت منزل در طول ده ماهه سال 1397 گفت : با اقدامات ویژه پلیسی ، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 135 باند کیف قاپی در شهر تهران منهدم و اعضای آنها دستگیر شدند که در این خصوص ، در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش 25 درصدی در انهدام باندهای سرقت به شیوه کیف قاپی بودیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با انهدام این تعداد از باندهای کیف قاپی در شهر تهران ، شاهد افزایش 25درصدی در میزان افزایش کشفیات پلیس آگاهی تهران بزرگ در مقایسه با سال گذشته هستیم که این روند با اجرای طرح های مستمر در دستگیری سارقین شهر تهران کماکان در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت شهر تهران برنا انهدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، ماموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در نهایت ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع موادمخدر کرده بودند، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان