Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@00:53:00 GMT

تعطیلی مدارس کرمان و 7 شهرستان هرمزگان براثر بارش

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۸۹۴

مدارس بندرعباس، قشم، بندرخمیر، بستک، رودان و حاجی‌آباد تعطیل شد. آفتاب‌‌نیوز : اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: به‌دلیل بارش برف و باران مدارس برخی شهرستان‌ها و مناطق استان تعطیل شد.
به‌دلیل بارش باران و برف مدارس ابتدایی شهرستان بافت و شهر رابر امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ تعطیل شد، مدارس تمام دوره‌های تحصیلی حوزه روستایی شهرستان رابر نیز به‌دلیل بارش برف تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به‌دلیل بارش باران مدارس ابتدایی شهرستان جیرفت و بخش‌های اسفندقه، جبالبارز، دلفارد و ساردوئیه در تمام دوره‌های تحصیلی امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ تعطیل است.
به‌دلیل بارش برف و باران مدارس دوره ابتدایی شهر مس سرچشمه رفسنجان تعطیل شد.
همچنین به‌دلیل بارش باران و جاری شدن سیل و آب گرفتگی معابر مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان فاریاب تعطیل شد.
به‌دلیل بارش باران و برف مدارس دوره ابتدایی شهرستان بردسیر و مدارس شهرستان عنبرآباد در تمام دوره‌های تحصیلی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول مناطق دشتخاک و سربنان شهرستان زرند امروز سه‌شنبه 23 بهمن ماه 97 تعطیل شد.
مدارس تمام دوره‌های تحصیلی مناطق خَبر و دهج از توابع شهرستان شهربابک و مناطق صوغان و دهسرد از توابع شهرستان ارزوئیه در دوره ابتدایی و مدارس شهرستان رودبارجنوب نیز در دوره ابتدایی تعطیل شد.
مدارس بندرعباس، قشم، بندرخمیر، بستک، رودان و حاجی‌آباد تعطیل شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری بندرعباس، تمامی مدارس شهرستان بندرعباس در همه‌ مقاطع تحصیلی، سه‌شنبه ۲۳ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.
بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و به‌ منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.
همچنین بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آب‌گرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری‌ها، امروز سه‌شنبه تمامی مدارس همه‌ مقاطع تحصیلی در شهرستان بستک، حاجی‌آباد در نوبت صبح تعطیل است.
شدت بارندگی ها در غرب هرمزگان مدارس شیف صبح و عصر شهرستان بندرلنگه را به تعطیلی کشاند. همچنین مدارس جزیره هرمز هم تعطیل اعلام شد.
بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، مدارس این شهرستان بنا بر تصمیم مدیران مدارس تعطیل می شود. در صورت شدت گرفتن بارندگی و آب گرفتگی احتمالی خیابان‌ها، مدارس با تصمیم مدیران تعطیل می‌شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارش باران تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟