Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، به دنبال حضور گسترده و حماسی مردم شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» و «محمدمهدی شهریاری» با صدور پیام‌هایی از این حضور دشمن شکن و وحدت آفرین تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به شرح زیر است:

مردم سر افراز و ولایتمدار استان آذربایجان غربی

حضور حماسی و انقلابی شما مردم قهرمان استان در چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی، نشان از همت والا و عزم راسختان در حمایت از نظام و ولایت دارد.

گام های استوار شما همیشه افتخار آفرین بوده است و دشمنان شما فراموش نکرده اند آن گام هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از انقلاب اسلامی برداشته شد و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمد و حماسه دیگری را خلق کرد.

درود بر بصیرت و آگاهی شما که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بد خواهان را عرصه پیروزی حق می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت را برای نظاره می آرایید.

به نظر می رسد ۴۰ سال حضور مردم شریف آذربایجان غربی هم پای تمام مردم ایران برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب ، برای دشمنان کافی باشد تا از خواب غفلت بیدار شوند و دست از نیرنگ توطئه چینی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی دست بردارند.

دشمنان ایران اسلامی که به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف در بین مردم و مسولین هستند بدانند، که این مردم علی رغم وجود تنگناهای تحمیلی اقتصادی از سوی دشمنان و استکبار جهانی با همه تنوع قومی و دینی در این استان ، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و همواره با حضور پرشور خود تمامی نقشه های شوم دشمنان را که انتظار ۴۰ سالگی انقلاب را نداشتند، به یاس و نا امیدی مبدل نموده و پشتیبان انقلاب اسلامی خواهند بود.

در پایان مجددا از حضور حماسی مردم ولایتمدار آذربایجان غربی در ۲۲ بهمن ۹۷ ،که وعده مقام معظم رهبری را به عرصه عمل رسانده و حماسه تماشایی را خلق کردند تشکر می نمایم.

سید مهدی قریشی

۲۲ بهمن ۱۳۹۷

متن پیام محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی نیز به این شرح است:

امروز و در یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷، حماسه ای دیگر از جنس غیرت، اقتدار و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی در تاریخ زرین و شکوهمند انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

مردم سرافراز و انقلابی استان آذربایجان غربی نیز از صبح امروز همگام با سراسر کشور، در صحنه پرشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافته و ضمن محکوم نمودن جنایات و توطئه های خبیثانه استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از نظام و رهبری به نمایش گذاشتند.

وجود چنین مردمانی که همواره حتی در دشوارترین شرایط در صحنه هستند و به انقلاب خود وفادارند، از نعمات الهی و مایه مباهات است.

اینجانب از صمیم قلب، از شما مردم متدین، انقلابی و قهرمان در جای جای استان آذربایجان غربی بواسطه حضور پرشور و گرمتان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان، سلامت، سعادت و عزت روزافزون را برایتان مسئلت دارم.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام مالک رحمتی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی می‌دارم و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه