Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی از حضور گسترده، پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.
در ابتدای این پیام آورده شده است: خدای متعال را سپاسگزاریم که در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مرد و زن و پیر و جوان و نوجوان و خردسال استان همچون دیگر نقاط کشور با حضور معنادار خود و لبیک به دعوت امام المسلمین حماسه‌ای جاودان خلق کردند که در کتاب تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه آمده است: پیام این حضور برای دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی یأس و ناامیدی و سرخوردگی بود، دوستان انقلاب اسلامی نیز در داخل کشور و اقصی نقاط جهان امید به آینده روشن و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم را از این حرکت مردمی برداشت خواهند کرد.
در پیام این پیام عنوان شده است: ضمن تشکر از یکایک مردم شریف استان که این حماسه را آفریدند و تمام خدمتگزاران انقلاب که در برگزاری راهپیمایی و تأمین نظم و امنیت آن تلاش کردند، از خدای متعال ظهور امام عصر (عج) و اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی موعود را خواستاریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن نماینده ولی فقیه استاندار قزوین چهل سالگی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران