Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:53:37 GMT

خیران مرکز نیکوکاری مال قاید گناوه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۹۸۴

خیران مرکز نیکوکاری مال قاید گناوه تجلیل شدند

گناوه- ایرنا- خیران مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب(ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه در روستای مال قاید دوشنبه شب در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه در این آیین گفت: در بخش مرکزی گناوه 2 مرکز نیکوکاری شامل علی بن ابیطالب(ع) در روستای مال قاید و آیت الله طالقانی در شهر گناوه وجود که از مراکز موفق در سطح کشور و استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراد شمس الدینی افزود: مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب (ع) روستای مال قاید از بین یکهزار مرکز سطح کشور موفق شد رتبه 46 را در سال گذشته بدست آورد.
وی افزود: تمامی کمک های خیران به این مراکز صرف مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این نهاد در خود شهرستان می شود.
وی گفت: امداد گناوه در زمینه مشارکت های مردمی و کمک به نیازمندان رتبه برتر استانی را داراست.
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ه) گناوه اظهارداشت: خیران این شهرستان زبانزد عام و خاص هستند و مشارکت گسترده ای با این نهاد داشته و کمک های خوبی در اجرای طرح و برنامه های مختلف می کنند.
وی افزود: خیران شهرستان در همه زمینه ها یار و یاور کمیته امداد هستند و هرجا که نیاز به آنان بوده مشارکت و همکاری وافری داشته اند.
شمسی الدینی یادآورشد: 2 هزار و 750 خانوار تحت پوشش این نهاد هستند و خدمات متعددی در حوزه های مختلف به آنان ارایه می شود.
وی گفت: 670 خانوار نیز درقالب تبصره 14 تحت پوشش این نهاد قرار دارند که ماهانه بسته های حمایتی دریافت می کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد مركز نيكوكاري گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است