Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:22:17 GMT

59 طرح عمرانی در نیکشهر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۹۸۵

59 طرح عمرانی در نیکشهر به بهره برداری رسید

زاهدان - ایرنا - فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 59 طرح عمرانی با اعتبار 412 میلیارد و 636 میلیون ریال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

صاحب گل صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صنعت و معدن، فضاهای آموزشی، بهداشت و درمان، مسکن، برق و آب و فاضلاب روستایی بیشترین طرح های افتتاح شده ایام الله دهه فجر این شهرستان را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با افتتاح این طرح ها زمینه بهره مندی افزون بر 25 هزار خانوار شهرستان نیکشهر از مزایای آنها فراهم شد.
فرماندار نیکشهر گفت: همچنین همزمان با دهه فجر عملیات ساخت پنج طرح با اعتبار 52 میلیارد و 428 میلیون ریال در این شهرستان آغاز شد.
به گزارش ایرنا نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار دارد و مرکز این شهرستان در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چهل سالگي انقلاب افتتاح طرح هاي عمراني نيكشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم

تین نیوز

مدیر کل راه آهن قم از بهره برداری جایگاه سوخت پاک به منظور سوخت گیری وسایل نقلیه ریلی در راه آهن قم خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ افزود: جایگاه مذکور بعنوان جایگاه سوخت پاک ۵۰۰ هزار لیتری لوکوموتیوها در اداره کل راه آهن قم احداث و به بهره برداری رسید.

دباغ گفت: با همکاری مشترک راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت بنا گستر کرانه بهره برداری از جایگاه سوخت وسایل نقلیه ریلی در ایستگاه گار مانوری احداث شده است.

وی در پایان عنوان کرد: شرکت بنا گستر کرانه بعنوان شرکت سرمایه گزار، عملیات انتقال سوخت از مبدا تا مقصد را عهده دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه آهن قم به انجام رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت