Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در مصلای اولی‌الامر لردگان، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از حضور گرم و بانشاط ملت ولایتمدار، فهیم و زمان شناس ایران و بخصوص استان با توجه به شرایط جوی در راهپیمایی امروز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این حضور پرشور و گرم، نشان دهنده وفاداری ملت ایران به نظام اسلامی، ارزش ها، امام (ره) و شهدا، و حمایت از ولی امر مسلمین، و مشت محکمی بر دهان دشمنان و آمریکایی‌ها بود.

اسلامیان افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است، اما برخی سوء مدیریت‌ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند و انتظار می‌رود؛ مسئولان به فکر حل مشکلات مردم باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایمان و اعتقاد به خدا، وحدت و ایستادگی در برابر دشمن، رمز موفقیت نظام اسلامی است اظهار داشت: دستاورد‌ها و پیشرفت در حوزه‌های مختلف از جمله هسته‌ای، زیرساختی، بهداشت و درمان و آموزش عالی در سایه همین ایمان، وحدت و ایستادگی به دست آمده است.

لردگان با بیش از ۲۰۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.


انتهای پیام/ش راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری دهه فجر 97 راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دفتر اطلاع رسانی امام جمعه خرمشهر اعلام کرد: راهپیمایی مردم خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و محکومیت استمرار جنایات علیه مردم مظلوم و شجاع غزه فردا برگزار می شود. 
این راهمیمایی فردا جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱ بعداز اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مصلای نماز جمعه به سمت چهار راه مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود. 

مسیر راهپیمایی آبادان اعلام می شود. 

از مردم شهید پرور آبادان و خرمشهر دعوت شده با حضور پرشور خود در این صحنه نیز حاضر شوند. 

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است