Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عباس جدیدی، قهرمان اسبق کشتی آزاد گفت: از مسئولان فدراسیون که معرفت گذاشتند و از من دعوت کردند تا به عنوان مهمان ویژه در سالن حاضر شوم، تشکر می‌کنم.

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حضورش در کرمانشاه و تماشای سی و نهمین دوره رقابت‌های جام تختی، اظهار داشت: خوشحالم که بعد از سال‌ها به سالن مسابقات کشتی آمده‌ام و این دوره از رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسئولان فدراسیون هم که معرفت گذاشتند و از من دعوت کردند تا به عنوان مهمان ویژه در سالن حاضر شوم، تشکر می کنم.

قهرمان مسابقات جهانی ۱۹۹۸ تهران تصریح کرد: جام تختی همواره در سطح مطلوبی برگزار شده و در این دوره از رقابت‌ها هم شاهد حضور قهرمانان بزرگ جهان و المپیک هستیم که حتی برخی از آنها مقابل حریفان خود تن به شکست داده‌اند. در مجموع باید بگویم که مسابقات بسیار خوبی را مشاهده کرده‌ام و حضور پر شور تماشاچیان کرمانشاهی هم باعث شده تا جذابیت این رقابت‌ها بالاتر برود.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۹۶ در خصوص اینکه اگر از سوی فدراسیون دعوت به همکاری شود چه پاسخی خواهد داد، اظهار داشت: برای ادای دین به کشتی هر کاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم و برای این رشته ورزشی آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباس جدیدی جام تختی کشتی آزاد میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد

دبیر انجمن کوراش گفت: ۲۳ فروردین ماه سال جاری نماینده ۱۵ کشور در گود زینل‌خان با یکدیگر پیکار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از 23 فروردین ماه به مدت دو روز در گود «زینل خان» اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ادامه داد: کوراش‌کاران در دو وزن 90 کیلوگرم و 90- کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد