Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، نماینده‌ ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
حضور دریاوار و وحدت آفرین مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که یقیناً، با درک صحیح شرایط حسّاس و مسائل روز منطقه‌ای و بین‌المللی انجام یافت سیل خروشان جمعیت را به اقیانوس بزرگ ملت ایران در بزرگداشت انقلاب اسلامی و پاسداشت دستاورد‌های بی‌نظیر آن، پیوند داد و صحنه‌های غرور آفرینی را به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آری، مشارکت پرشعور اهالی فهیم مناطق مختلف استان در جشن ملی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چنان شکوه زیبایی آفرید که نه تنها در قلوب دوستداران ایران همیشه سربلند، بلکه در اذهان دشمنان قسم خورده آن نیز مانا و جاودانه خواهد ماند.
اینک در سالگرد طلیعه بهار پیروزی؛ اینجانبان، ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار متعال که یک سال دیگر از عمرمان را در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داد از آحاد مردم مومن، انقلابی و غیرتمند استان که دیگربار وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش را با افتخار و اقتدار تمام به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، سعادت، سربلندی و بهروزی روز افزون همگان را از پیشگاه خداوند منان مسألت می‌نماییم».
سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو؛ استانداراردبیل

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل پیام مشترک قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.

چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.

جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش