Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:52:34 GMT

دانشگاه تهران امریه سربازی جذب می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۱۸۵

دانشگاه تهران امریه سربازی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان پذیرش در امریه سربازی برای مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران باید اعزامی اردیبهشت و تیرماه سال ۱۳۹۸ باشند.

همچنین متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و سایر گرایش های مرتبط، مدیریت منابع انسانی و سایر گرایش های مرتبط، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان برای جذب به عنوان امریه سربازی در مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران باید دارای رزومه مرتبط با ماموریت های این مرکز باشند.

همچنین متقاضیان نباید کسر خدمت سربازی داشته باشند.

کد خبر 4538543 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران سربازی کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ می‌بایست بر اساس قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، دریافت مستمری از سازمان ها، ِعدم صدور پروانه کسب و سایر مواجه خواهند شد.

بر اساس ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت.

گفتنی است مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است علاوه علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضایی معرفی می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد