Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@21:28:40 GMT

جواب استقلال به بیانیه تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۲۲۸

باشگاه استقلال در آستانه دیدار هفته هجدهم برابر تراکتورسازی تبریز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش صدای ایران از خبرورزشی، باشگاه استقلال در آستانه دیدار با تراکتور سازی تبریز، اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
مسابقه تیمهای استقلال و تراکتورسازی به عنوان ۲ تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران، همواره از جذابیت های خاصی برخوردار بوده و به عنوان یکی از رویارویی های جذاب لیگ برتر شناخته میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ تیم ریشه دار فوتبال ایران روز جمعه مقابل یکدیگر قرار میگیرند که این مسابقه به هیچ وجه نباید تحت تاثیر اتفاقات اخیر فوتبال ایران و حواشى بوجودآمده قرار گیرد.
به نظر میرسد برخی جریانها در حال شکل گیری است تا فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولان برگزاری مسابقات، کمیته داوران و ... برای دیدار روز جمعه تحت تاثیر و‌ فشار قرار بگیرند.

باشگاه استقلال همواره احترام ویژه و بالایی برای باشگاه بزرگ و ریشه دار تراکتورسازی و هواداران پرشور آن قایل است. تردیدی نیست که باشگاه استقلال براساس مکتب خود که همواره احترام به حریف و هوادارانش را سرلوحه خود قرارداده، پا به دیدار با تراکتورسازی میگذارد و یقینا هواداران بافرهنگ، پرشور و میهمان نواز تراکتور نیز جز این نگاهی نخواهند داشت.
باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار دارد به هیچ وجه تحت تاثیر جوسازیها و‌ اتفاقات اخیر قرار نگیرند و همچنین نظارت خاصی از جنبه های گوناگون روی این دیدار داشته باشند تا استقلال و تراکتور سازی در کمال آرامش در دیداری جوانمردانه مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

باشگاه استقلال همیشه و در همه حال به سلامت و توانمندى جامعه داوری کشور باورداشته و اطمینان دارد این قشر شریف و رکن اساسى فوتبال تحت تاثیر جوسازیها قرار نخواهند گرفت.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال تراکتور سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش

تیمهای استقلال و شمس آذر قزوین در یک دیدار مهم برابر هم قرار خواهند گرفت. استقلال در تهران آمادگی آن را دارد که به مرز یکی از بالاترین امتیازات خود در تاریخ لیگ برتر برسد.

به گزارش طرفداری، استقلال تهران تا امروز 50 امتیاز در مسابقات لیگ کشورمان گرفته است و با ادامه این روند بدون درگیری با تیمهای دیگر، مثل پرسپولیس، به راحتی می تواند عنوان قهرمانی را لیگ برتر به دست آورد.

استقلال در صورت قهرمانی، برای بار پنجم این عنوان را به دست خواهد آورد. آبی پوشان می توانند سریعترین قهرمانی بعد از قهرمانی قبلی شان را در فصل جاری لیگ برتر ثبت کنند. استقلال به ترتیب در سالهای 1349، 1353، 1369، 1377، 1380، 1385، 1388، 1392 و 1401 در مسابقات لیگ ایران قهرمان شده است. نزدیکترین فاصله بین 2 قهرمانی متوالی آن ها 3 سال بوده است اما اگر این بار قهرمان شوند، می توانند سریعترین قهرمانی خود در تاریخ لیگ فوتبال ایران را تکرار کنند.

این در حالی است که پرسپولیس، پاس تهران، سایپای تهران و سپاهان اصفهان تیمهایی هستند که قهرمانی خود را در مسابقات لیگ ایران در 2 سال متوالی تکرار کرده اند و حالا استقلال این فرصت را دارد که با تکرار قهرمانی بعد از تنها 2 سال در لیگ برتر ایران، سریعترین قهرمانی خود را در تاریخ فوتبال کشورمان به دست آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر
  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم