Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به علت بارش برف و باران بیشتر جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت مقررات راهنمایی ، رانندگی کنند.

وی افزود: ۳۲۰ راهدار با بهره گیری از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان به ویژه در گردنه‌ها مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی گفت: راهداران در قالب اکیپ‌های امدادی در ۱۷ نقطه از مناطق صعب العبور و راهدارخانه‌های استان، کار خدمت رسانی به مردم و مسافران را در محور‌های استان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بارندگی های دوشب گذشته در استان گفت: تاکنون  این بارش ها خسارت‌ی نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: تمام نیرو‌های خدمات رسان نهاد‌های مختلف استان از جمله شهرداری ها، راهداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و غیره در شهرستان‌های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، مهریز، تفت، بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه در حال آماده باش هستند.

وی  از رانندگان خواست قبل از سفر با اطمینان از خودرو مورد استفاده، وسایل ایمنی کافی، لوازم گرمایشی و نیز زنجیر چرخ خودرو به همراه داشته باشند.

 علیخانی گفت: رانندگان قبل از حرکت هم از وضعیت جاده‌های استان اطلاع کسب کنند و از سفرهای غیر ضروری به خصوص به طرف روستاها خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

رانندگان با احتیاط کامل و رعایت مقررات راهنمایی، رانندگی کنند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه وشهرسازی راهنمایی ورانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ

 

سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی عنوان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس