Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:53:22 GMT

چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج بخش سیلوانا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۴۳۵

چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج بخش سیلوانا برگزار شد

ارومیه - ایرنا - سرپرست هیات شطرنج آذربایجان غربی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات بخش سیلوانای ارومیه «یادواره مرحوم نصرالدین امینی» برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

آیدین بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از مسابقات با حضور 104 بازیکن از 21 روستای بخش سیلوانا در 9 دور به روش سوییسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در بخش مردان نفی زرار به مقام قهرمانی رسید، فردین‌ مندان و حسین جلالیان‌ به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز کیانا عثمانی، ساحل عزیزی و مدیا حسنی مقام های اول تا سوم را نصیب خود کردند.
وی با اشاره به اینکه در رده سنی زیر 16 سال اسماعیل ابراهیم دوست، فتاح طاهری و هژار مجیدی فرد به عنوان نفرات برتر شناخته شدند گفت: در بخش زیر 12 سال نیز کارینا عثمانی، آرمیتا مجیدی و رونیا مجیدی سکوهای نخست را از آن کردند.
وی افزود: حکیم صالحی به عنوان پدیده مسابقات، افشین موسی وند برترین بازیکن شاغل در بخش سیلوانا، خالد حسین نژادگان برترین بازیکن پیشکسوت بالای 50 سال، آریا جلالیان برترین بازیکن زیر هشت سال و ارشاد رشادت کم سن ترین بازیکن این رقابت ها معرفی شدند.
به گزارش ایرنا این رقابت ها با سرداوری مجید مرادی و داوری مسعود مرادی، سعید خلیلی، سالار خان عبدالپور و احمد طاهری برگزار شد.
در حال حاضر 500 شطرنج باز آذربایجان غربی دارای رنگینگ بین المللی از سوی فدراسیون جهانی هستند.
هم اکنون 100 مربی و 100 داور کارت دار درجه یک، 2 و سه ملی در آذربایجان غربی وجود دارد.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شطرنج جام سيلوانا اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شطرنج‌ بازان خراسان رضوی در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌ های سنی دختر کشور و انتخابی تیم آسیا که از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.   این مسابقات در رده‌ های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار شد.   در پایان این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن پور مقدم قهرمان شد و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد.   همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.   پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و اسما حسن‌ پور در رده سنی زیر ۱۰ سال و نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر ۸ سال اعضا تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد