Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فیلم لگو۲» با شروعی ۳۴ میلیون دلاری در باکس‌آفیس داخلی آمریکا ضعیف‌تر از انتظارها ظاهر شد.به گزارش بلاغ،باکس‌آفیس داخلی ایالات متحده کم کم باید شروع به فرستادن درخواست کمک برای اس‌اواس کند چون شروعی بسیار ناامیدکننده در سال ۲۰۱۹ داشته است. این در حالی است که ناظران این صنعت امیدوار بودند «فیلم لگو: قسمت دوم» ساخته برادران وارنر بتواند کمی اوضاع را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دنباله انیمیشن با فروشی ۳۴.۴ میلیون دلاری از ۴۳۰۳ سالن سینما به‌راحتی در صدر باکس‌آفیس قرار گرفت، ‌ اما نتوانست آن نوع علاقه‌ای را به وجود بیاورد که استودیو انتظارش را داشت. تخمین‌های اولیه حاکی از این بودند که فیلم می‌تواند با فروشی حداقل ۵۰ میلیون دلاری کارش را آغاز کند.

با استناد به کام‌اسکور، بازار باکس‌آفیس داخلی ایالات متحده در حال حاضر ۱۴.۵ درصد از فروش کل همین بازه در سال گذشته عقب است.

فروش نخستین آخر هفته «فیلم لگو ۲» تقریبا ۵۰ درصد کمتر از قسمت اولش محصول سال ۲۰۱۴ بود که ۶۹ میلیون دلار فروخته بود و در نهایت فروش خود را به ۴۶۹ میلیون دلار رساند.

خارج از کشور، «فیلم لگو ۲» با ۱۸.۱ میلیون دلار کسب شده از ۶۳ بازار خارجی کارش را آغاز کرد و به این ترتیب در سطح جهان با ۵۳ میلیون دلار نخستین آخر هفته فروش خود را به پایان برد.

فیل لرد و کریستوفر میلر، دوگانه‌ای که به خاطر فیلم‌هایی مثل «اسپایدرمن: داخل اسپایدر ورس» و «۲۱ جامپ استریت» شناخته می‌شوند، برای نویسندگی و تهیه کردن «فیلم لگو ۲» بازگشتند. کریس پرت، الیزابت بنکس و ویل آرنت یک بار دیگر صداهای خود را به شخصیت‌های این فیلم قرض دادند. این چهارمین فیلم در فرنچایز لگو است که شامل «فیلم لگو بتمن» و «فیلم لگو نینجاگو» هم می‌شود.

«فیلم لگو ۲» تنها تازه‌وارد بازار این هفته ایالات متحده نبود. فیلم کمدی «چیزی که مردها می‌خواهند» ساخته پارامونت در نخستین آخر هفته اکران خود فروشی در راستای انتظارها داشت و با نمایش در ۲۹۱۲ سالن سینما ۱۹ میلیون دلار کسب کرد.

فیلم «تعقیب سرد» ساخته کمپانی لاینزگیت نیز در رتبه سوم قرار گرفت. این فیلم تریلر اکشن با نقش‌آفرینی لیام نیسون با ۱۰.۹ میلیون دلار فروش از ۲۶۳۰ سالن سینما کار خود را آغاز کرد. لیام نیسون این هفته به خاطر صحبت‌هایی که بعضی‌ها آن‌ها را نژادپرستانه خطاب کردند خبرساز شد و پیش‌نمایش و فرش قرمز فیلمش هم کنسل شد. با این حال فروش فیلم در حد انتظار بود و لطمه‌ای ندید.

«قسمت بالا» با بازی کوین هارت و برایان کرانستون این هفته در مقام چهارم قرار گرفت و با فروش ۷.۲ میلیون دلار دیگر در مجموع ۸۵.۸ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا فروخت و جایگاه خود را در میان پنج فیلم نخست حفظ کرد.

«شیشه» یا «گلس» نیز مکان پنجم را در اختیار گرفت و ۶.۴ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش در بازار داخلی را به ۹۸.۵ میلیون دلار برساند. این فیلم در مجموع در سطح جهانی ۲۲۱.۵ میلیون دلار فروخته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره واگذاری سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: به نظرم از این کاسه آب به آن کاسه آب ریختند. تا زمانی که باشگاه‌های ما خصوصی نشوند و بخواهند به بانک‌ها و پتروشیمی بدهند همان آش و همان کاسه است و تغییری صورت نمی‌گیرد. به طور حتم مدیران پرسپولیس را دولت انتخاب می‌کند و سرخپوشان را به ظاهر  واگذار کردند. هیچ اتفاقی نیفتاده است. باشگاه پرسپولیس چه آورده‌ای دارد و فقط ۱۰۰ میلیارد تومان  بدهی دارد و چه انتظاری می‌توانیم از این باشگاه داشته باشیم. به هر حال ما داریم سر‌ ای اف سی  را کلاه می‌گذاریم.  

او افزود: این ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را بفروشند و به بخش خصوصی بدهند و ببینند آنها چه کار می‌کنند. در بین ۱۶ تیم فقط یکی، ۲ تیم خصوصی هستند و بقیه تیم‌ها از سوی دولت حمایت می‌شوند و  به این صورت درست نیست. ما باید از ترکیه یاد بگیریم که چقدر زیبا بخش خصوصی در فوتبالش فعالیت می‌کند. متاسفانه باشگاه پرسپولیس دولتی‌تر از قبل شد. قبلا وزارت ورزش نظارت داشت، اما اکنون می‌بینیم که  این باشگاه به ۶ بانک سپرده شده است.  

سلطانی درباره اینکه قرار است ۵ درصد سهام سرخابی‌ها را به پیشکسوتان بدهند، گفت: باشگاهی که ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، سهامش را می‌خواهند به پیشکسوتان بدهند چه چیزی می‌خواهند به ما بدهند. اگر جیب ما را نزنند شانس آوردیم. همه این‌ها اسم، حرف و کشک است. ۵ درصد سهام ۱۰۰ میلیارد بدهی را می‌خواهند به ما بدهند. پرسپولیس از کجا پول و درآمد دارد که می‌خواهند به ما پیشکسوتان بدهند. هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال زیان ده هستند. 

او ادامه داد: به نظرم اگر کارشناسان و اهالی فن درباره این ۲ باشگاه تصمیم بگیرند خیلی خوب است، اما چند نفر دور هم نشستند و  با هم زد و بند کردند و برای تایید‌ ای اف سی کار‌هایی انجام دادند تا این ۲ باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زیر تیغ
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد