Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@00:39:51 GMT

برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۵۰۵

برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی در سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نمایشگاهی از  آخرین آثار رضا حاتمیان و مسعود شاه محمدی دو هنرمند خوشنویس کردستانی در قالب تابلو‌های ثلث و نستعلیق با عنوان "آن قلم” امروز (۲۳ بهمن) درگالری سوره پردیس سینما بهمن سنندج  افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه آثار بزرگان شعر و ادب فارسی و کردی در قالب ۲۰ تابلوی خوشنویسی خط ثلث و ۲۰ تابلوی خوشنویسی خط نستعلیق به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می‌توانند از ۲۳ بهمن لغایت ۴ اسفند در دو نوبت صبح و عصر در پردیس سینما بهمن سنندج ازاین نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/م

افتتاح نمایشگاهی از آثار هنرمندان سنندجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر جوانبخت ادامه داد: در قالب طرح ضیافت الهی از اول ماه مبارک رمضان تعداد 36 هزار وعده  غذای نذری در بین روزه داران و زائران بقاع متبرکه استان پخش می شود .

وی با اشاره به برپایی خیمه معرفت در بقاع متبرکه آذربایجان غربی گفت: برپایی خیمه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی در هفت امامزاده، برپایی خیمه کودک و نوجوان در ۷ امامزاده، برپایی خیمه حجاب و عفاف در امامزاده سید بهلول، نصب تابلوهای نمایشگاهی در ۱۲ امامزاده و بقعه، خیمه معرفت برای کودکان و نونهالان و رنگ‌آمیزی نقاشی آماده به‌وسیله کودکان و نونهالان و همزمان برگزاری کلاس سبک زندگی اسلامی(تحکیم بنیان خانوده، جمعیت و فرزندآوری) و احکام برای بانوان از جمله برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه در قالب خیمه‌های معرفت هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه در طول ماه رمضان نماز جماعت در 11 بقاع متبرکه استان توسط 25 نفر مبلغ اعزامی اقامه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • برپایی سفره افطاری در قالب پویش هلال رحمت در گلستان
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • برپایی نمایشگاه آثار نگارگری استاد بدر السماء در اصفهان + فیلم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی
  • برپایی ۴۰ پایگاه گردشگری عشایری همزمان با نوروز دراستان اصفهان