Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرکز آموزش های مهارتی اعضای هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر راه اندازی شده و برنامه داریم اساتیدی که در این طرح مشارکت می کنند از تشویق هایی در حوزه ارتقا پایه برخوردار شوند.

وی افزود: حضور در این طرح اجباری نیست اما از سال آینده اگر اعضای هیئت علمی در این طرح مشارکت داشته باشند امتیازهایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: در این مرکز تاکید بر این است که آموزش به صورت نوین در حوزه مهندسی و علوم پایه چگونه است و چگونه می توان آن را به روند تدریس اساتید دانشگاه وارد کرد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر اظهار داشت: در بحث کارآیی اعضای هیئت علمی و طرح بهره وری که درحال تدوین در این دانشگاه است، موضوع مشارکت اساتید در فعالیت مرکز آموزش های مهارتی این دانشگاه نیز دیده شده است.

خاکی صدیق گفت: این مرکز تاکنون ۳ کارگاه آموزشی برگزار کرده که حضور در این کارگاه ها اجباری نبوده اساتید استقبال خوبی از آنها داشته اند.

کد خبر 4539792 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اعضای هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی علی خاکی صدیق مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» با موضوع مدیریت از پنجره قرآن کریم حضور اساتید ارزشمند و برجسته حوزه و دانشگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این دوره شامل؛ مدیریت خداوند بر نظام هستی؛ اساس تفکر توحیدی، ضرورت و اهمیت مدیریت از منظر قرآن کریم، ویژگی‌های مدیریت خدامحور، نقش و نحوه مدیریت در سیره الگوهای قرآنی، اصول و مبانی مدیریت اسلامی براساس آموزه‌های قرآن کریم، رابطه مدیریت و تربیت در قرآن کریم، مدیریت خانواده و جامعه با توجه به آیات قرآن، مدیریت نفس مدیریت بحران با دید خدامحوری و تحقق وعده‌های قطعی الهی، تفاوت مدیریت اسلامی و غربی، مدیریت؛ تخصص یا نیاز، الزامات مدیریت جهادی در بیان اسلام و قرآن و مدیریت افکار عمومی از نگاه قرآن کریم می‌باشند.

اساتید این دوره حجج اسلام محمد ابوالقاسم، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، سیدمصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، محمدمهدی نبی‌زاده، رئیس دانشکده اصول دین واحد قم برگزار می‌گردد.

همچنین آقایان علیرضا کاوند، رئیس دانشکده علوم قرآنی تهران، محمدعلی برزنونی، عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، روح‌الله تولایی، معاون تعاملات و بین‌الملل دانشگاه جامع امام حسین (ع)، سیدمحسن خادمی، مدیرعامل مؤسسه ترجمان گام دوم، جلیل بیت‌مشعلی، مدیرعامل خبرگزاری ایکنا، سیدعابد رضایی، عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و حجج اسلام محمدمهدی کریمی‌نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم قرآنی خمین، علی فدیعمی، استاد حوزه و فعال قرآنی و خانم بی‌بی حکیمه حسینی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی مشهد از اساتید دیگر این دوره هستند.

لازم به‌ذکر است این دوره، در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ به مدت ۱۰ شب به صورت آنلاین برگزار شده و پس از پایان دوره گواهی معتبر، اعطا خواهد شد.

افراد علاقه‌مند تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند. ضمناً برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره ۰۹۱۴۷۵۷۰۲۸۸ پیام ارسال کنند.

کد خبر 6084011 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای