Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:39:38 GMT

مصوبات کبرسن اعضای هیئت علمی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۳۵۹۶

مصوبات کبرسن اعضای هیئت علمی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، جلسه ۳۰۰ هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

نظر به اصلاحیه تبصره ۲ از ماده ۴ آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی، موارد زیر در جلسه ۳۰۰ هیات مرکزی جذب به تصویب رسید که به شرح زیر است:

متقاضیان تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی که در زمان استخدام پیمانی کبر سن داشته اند و بنا به هر دلیلی مجوز معافیت از کبر سن برای آنها در آن مقطع صادر نشده است، در صورتی که صدور تاییدیه پیمانی مربوط به قبل از تاریخ یک فروردین ۹۳ است تأییدیه پیمانی مذکور به منزله معافیت از کبر سن متقاضی مزبور تلقی می شود و نیاز به بررسی مجدد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از متقاضیان تبدیل وضعیت از طرح سربازی به پیمانی که قبل از شهریور ۹۶ در فراخوان طرح سربازی شرکت کرده و لذا از شرکت در فراخوان پیمانی معاف هستند و در زمان شرکت در فراخوان طرح سربازی مشمول کبر سن نبوده اند اما در زمان بررسی پرونده پیمانی دارای کبر سن هستند، در صورتی که در زمان خاتمه دوره تعهد طرح سربازی مشمول کبر سن باشند مشمول اصلاحیه تبصره ۲ ماده ۴ آیین نامه استخدامی هستند.

کد خبر 4539837 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: اساتید دانشگاه مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای عشایری ملارد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه عشایری در کنار عرصه تولید در جنگ تحمیلی بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده اند.

سرپرست فرمانداری ملارد افزود: عشایر با در دست داشتن ۲۸ درصد دام سبک کشور، ۲۵ درصد گوشت قرمز و مواد پروتئینی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه سنگینی در قبال شناسایی و حل مشکلات این قشر صبور و شریف داریم، عنوان کرد: اجرای مصوبات این شورا بر همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است و می‌بایست مصوبات در کمترین زمان پیگیری و به اجرا درآید.

اسدی عنوان کرد: زندگی عشایری همواره با سختی‌های فراوانی مواجه است که می‌بایست با تخصیص اعتبارات مناسب و تأمین امکانات رفاهی و خدماتی شرایط زندگی را برای این قشر شریف که نقش مؤثری در رونق تولید دارند فراهم کنیم.

کد خبر 6085433

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲