Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@15:07:45 GMT

توقیف ۱۴ کشتی صید ترال در آب‌های بندر جاسک

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۱۹۱

به گزارش ایلنا، سرهنگ تیمور پایداره فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه جاسک اظهار کرد: پایگاه امامت سپاه دریایی جاسک جهت حمایت از صید و صیادی در حوزه استحفاظی جاسک، طی دو مرحله نسبت به توقیف شناور‌هایی که با تور ترال اقدام کرد.
 
وی با بیان این که طی این عملیات ۱۴ شناور ترال ایرانی و خارجی توقیف شدند، گفت: از این تعداد ۵ کشتی خارجی و مابقی کشتی‌ها ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی‌ها مجموعا ۵۳۲ تن از انواع آبزیان را صید کرده بودند که از این مقدار ۳۲۰ تن ماهیان خوراکی و تجاری هستند؛ لذا مقامات قضایی در این پرونده ورود کرده و مراحل رسیدگی به پرونده آغاز شده است.
 
همچنین رئیس دادگستری شهرستان جاسک گفت: سپاه شهرستان با توجه به وظیفه قانونی خود مبنی بر حفظ ذخایر دریا و آبزیان به توقیف کشتی‌های ترال ایرانی و خارجی مذکور مبادرت کرده است.
 
علی مدرس افزود: امروز به صورت میدانی از این کشتی‌ها، ادوات صید و ماهی‌های صید شده بازدید کردیم و پرونده در حال رسیدگی قضایی است.
 
 پنج روز قبل سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دستور برخورد جدی با کشتی‌های صیادی صنعتی که در محدوده غیر مجاز اقدام به صید می‌کنند صادر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی کشتی هرمزگان نیروی دریایی بندر جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش

 به گزارش "ورزش سه" عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • فروریختن پل در آمریکا زنجیره تامین را مختل کرد
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • فروریختن پل در بالتیمور/ ۶ کارگر حین آسفالت جاده کشته شدند+ فیلم