Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@21:09:30 GMT

سالاری: ما هم مثل پرسپولیس برق نداشتیم!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۳۰۱

به گزارش ایلنا، فولاد خوزستان در یک بازی پرحاشیه و پربرخورد توانست اولین شکست فصل را به شاگردان برانکو تحمیل کند. پیروزی فولاد در این مسابقه حساس نشان داد که افشین قطبی، تیم بحران‌زده را متحول کرده و از سه بازی هفت امتیاز گرفته است. اما در دو بازی اخیر ناصر سالاری درون دروازه فولاد قرار گرفت و توانست عملکرد خوبی هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کردید.

پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران است که نسبت به گذشته تقویت شده و بازیکنان زیادی هم به خدمت گرفته که قطعا بازی کردن با آن سختی خودش را دارد. ما می‌دانستیم پرسپولیس از همان دقایق نخست روی دروازه فولاد فشار خواهد آورد که باید طوری بازی می‌کردیم تا گل اول را به ثمر برسانیم. وقتی گل اول را به ثمر رساندیم کارمان را راحت‌تر کردیم تا به گل دوم هم برسیم. اگر گل اول را نمی‌زدیم سخت بود که به گل دوم برسیم ولی خدا را شکر پشت سر هم گل زدیم تا برتری‌مان را حفظ کنیم.

بازی خیلی هم پرحاشیه شد.

حواشی به تیم ما هم آسیب زد و تنها به ضرر حریف نبود. خود ما نیز در تاریکی لباس عوض کردیم و موقعی که داشتیم آماده بازی می‌شدیم، برق نداشتیم و موقعی که می‌خواستیم استادیوم را ترک کنیم همین شرایط را داشتیم. در کل جو استادیوم به سود ما نشد و مشکلات برای هر دو تیم بود.

پرسپولیسی‌ها به داور بازی خیلی اعتراض داشتند؟

اعتراض به داور! اگر قرار بود تیمی به داور معترض شود، این تیم فولاد بود چون دقیقه دو بازی گل سالم ما را آفساید گرفتند که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد خیلی راحت‌تر می‌توانستیم به برتری برسیم. وقتی تیمی دقیقه دو به گل برسد خیلی راحت‌تر بازی می‌کند تا دقیقه 40 به گل برسد.

پرسپولیسی‌ها به پنالتی خیلی اعتراض کرده‌اند؟

به نظر من پنالتی هم درست بود چون سه داور نزدیک به صحنه بودند و از هر زاویه‌ای که قرار بود پنالتی را ببینند، به راحتی دیدند و پنالتی را هم به درستی اعلام کردند. سه داور اشراف کامل به صحنه خطا داشتند که به درستی هم پنالتی گرفتند و ایراد خاصی نداشت.

چرا تیم‌های پرسپولیس و استقلال وقتی می‌بازند، بیشتر به داوری‌ها اعتراض می‌کنند؟

به خاطر اینکه بازتاب دارد و همه فکر می‌کنند واقعا داوران به ضرر این تیم‌ها سوت زده‌اند. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد ولی به خاطر اینکه رسانه‌ها زیاد روی استقلال و پرسپولیس مانور می‌کنند، کمی بزرگ‌نمایی می‌شود.

یک گل دو به تک هم خوردی.

سانتری که روی دروازه ما شد، دو بازیکن پرسپولیس با هم به توپ رسیدند که کمال کامیابی‌نیا ضربه سر زد و گل شد.

افشین قطبی هم نشان داد که فولاد را متحول کرده؟

آقای قطبی سه بازی روی نیمکت بوده که توانسته هفت امتیاز بگیرد. گرفتن شش امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی کار آسانی نیست ولی فولاد با آقای قطبی این کار را انجام داد و مقابل پارس جنوبی هم در بوشهر یک امتیاز گرفتیم که خیلی از تیم‌ها نتوانسته بودند این کار را کنند.

فولاد برای تک رقمی شدن می‌جنگد یا توان گرفتن سهمیه را دارد؟

شک نکنید فولاد حتی برای قهرمانی هم شانس دارد و می‌تواند به جمع مدعیان اضافه شود. هنوز مسابقات زیادی باقی مانده که می‌توانیم با جمع‌آوری امتیازات به قهرمانی هم امید داشته باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ناصر سالاری فولادخوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!

داوری که از نظر لوکا مودریچ یک فاجعه است است، حال قاضی دیدار تیم او مقابل منچسترسیتی‌ست.

طرفداری | دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می‌شود. یوفا دنیله اورساتو، داور ایتالیایی را به عنوان قاضی دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید انتخاب کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رئال مادرید در آستانه یکی از بزرگترین چالش‌های فصل خود قرار دارد. آن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی قدرتمند می‌روند. بازی رفت با نتیجه 3-3 به پایان رسید و رئال مادرید در بازی برگشت باید دست پر از استادیوم اتحاد خارج شود. علاوه بر این، برخی از بازیکنان کلیدی منچسترسیتی قرار است به این بازی برگردند و انتظار می‌رود کایل واکر و ناتان آکه در کنار ستاره‌ای چون کوین دی بروین مقابل رئال مادرید به میدان بروند. تمام این مسائل نشان از سختی کار کهکشانی‌ها در منچستر می‌دهد.

داوری که از نظر مودریچ، فاجعه است

اما در میان تمام این چالش‌ها، شاید انتخاب داور بازی نگرانی اصلی رئال مادرید باشد. چرا که لوکا مودریچ، ستاره خط میانی این تیم، سابقه‌ای ناخوشایند با داور بازی برگشت این بازی، یعنی دنیله اورساتو دارد. سابقه رویارویی مودریچ با اورساتو به جام جهانی 2022 برمی‌گردد؛ جایی که مودریچ به صراحت از عملکرد اورساتو انتقاد کرده بود. در جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی کرواسی (با حضور مودریچ) به مصاف آرژانتین رفت و در آن بازی با نتیجه‌ای تلخ 3-0 مغلوب شد. مودریچ اما پس از بازی، خشم خود را از قضاوت داور ایتالیایی پنهان نکرد.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لوکا مودریچ پس از حذف کروات‌ها از جام جهانی 2022 در مورد قضاوت داور ایتالیایی گفته بود:

من هرگز در مورد داوران صحبت نمی‌کنم، اما امروز غیرممکن است که سکوت کنم. او یکی از بدترین‌ کسانی‌ست که می‌شناسم. نه فقط به خاطر بازی امروز. او بارها علیه من سوت زد و من هرگز خاطره خوبی از او ندارم. او یک فاجعه است.

مودریچ به خصوص از پنالتی‌ای که اورساتو در اوایل بازی به نفع آرژانتین اعلام کرد، به شدت عصبانی بود و آن را نقطه عطفی در بازی می‌دانست.

این یک لحظه کلیدی در بازی بود. او به ما کرنر نمی‌دهد و پنالتی می‌گیرد که به نظرم درست نبود، چون بازیکن حریف شوت می‌زند و با دروازه‌بان ما برخورد می‌کند. من نمی‌توانم باور کنم که او آن صحنه را پنالتی گرفت. این پنالتی، بازی را تغییر داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!