Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: در حال حاضر در اغلب محور‌های جلگه‌ای و کوهستانی استان شاهد بارش باران هستیم، بنابراین رانندگان باید برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی پایبند قوانین راهنمایی و رانندگی باشند.

وی همچنین از مصدوم شدن ۲۴ نفر بر اثر تصادف در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۲۴ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از مهم‌ترین علت تصادف جاده‌های استان در شبانه روز گذشته بوده است.

سرهنگ جابر صفاری، با اشاره به اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

وی، با بیان اینکه بخشی از مسافران هنوز گیلان را به مقصد خود ترک نکرده اند، گفت: با توجه به لغزندگی معابر مسافران سفر خود را مدیریت کرده و زمان برگشت خود را به تاریکی هوا موکول نکنند.

جانشین پلیس راه استان گیلان افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، درحال حاضر ترافیک عادی است و رانندگان می‌توانند باید پرهیز از رفتار‌های پرخطر از جمله سبقت و سرعت غیر مجاز در جاده‌ها از هرگونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

لغزنده بودن محورهای جلگه ای و کوهستانی گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل
  • نکاتی که در سفر با اتوبوس باید رعایت کنید