Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@07:34:25 GMT

مصوبات کبر سن اعضای هیات علمی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۴۶۷

مصوبات کبر سن اعضای هیات علمی اعلام شد

به گزارش ایسکانیوز از مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، جلسه ۳۰۰ هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

نظر به اصلاحیه تبصره ۲ از ماده ۴ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، موارد زیر در جلسه ۳۰۰ هیات مرکزی جذب به تصویب رسید که به شرح زیر است:

متقاضیان تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی که در زمان استخدام پیمانی کبر سن داشته اند و بنا به هر دلیلی مجوز معافیت از کبر سن برای آنها در آن مقطع صادر نشده است، در صورتی که صدور تاییدیه پیمانی مربوط به قبل از تاریخ یک فروردین ۹۳ است تأییدیه پیمانی مذکور به منزله معافیت از کبر سن متقاضی مزبور تلقی می شود و نیاز به بررسی مجدد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از متقاضیان تبدیل وضعیت از طرح سربازی به پیمانی که قبل از شهریور ۹۶ در فراخوان طرح سربازی شرکت کرده و لذا از شرکت در فراخوان پیمانی معاف هستند و در زمان شرکت در فراخوان طرح سربازی مشمول کبر سن نبوده اند اما در زمان بررسی پرونده پیمانی دارای کبر سن هستند، در صورتی که در زمان خاتمه دوره تعهد طرح سربازی مشمول کبر سن باشند مشمول اصلاحیه تبصره ۲ ماده ۴ آیین نامه استخدامی هستند.

انتهای پیام/

31 / 31 کبر سن مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کبر سن مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دکتر نگین ناصح، از اواخر سال ۱۳۹۷ تا کنون، به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به خدمت و هم اکنون عضو گروه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت دانشگاه است.

تقدیر در نهاد ریاست جمهوری به عنوان "دانشجوی نمونه کشور" در سال ۱۳۹۸، دریافت "جایزه نوبل ایران" (جایزه ملّی بنیاد البرز) در سال ۱۳۹۹، اخذ جوایزی، چون "شهید شهریاری"، " شهید تهرانی مقدم" و "شهید احمدی روشن" از بنیاد ملی نخبگان، مجری طرح بازدید‌های علمی، صنعتی و فرهنگی آن بنیاد، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به طور پیوسته از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲، انتشار ۵۰ مقاله ISI در مجلات معتبر بین المللی، ارائه حدود ۸۰ مقاله علمی در مجلات علمی-پژوهشی (ISC) و همایش‌های بین المللی و ملّی، چاپ ۵ عنوان کتاب دانشگاهی (مصوب شورای نشر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)، ثبت ۳ اختراع، داور مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی و مجری یا همکار بیش از ۲۰ طرح تحقیقاتی دانشگاهی و برون دانشگاهی در کارنامه علمی ۵ ساله اخیر وی، دیده می‌شود و هم اکنون نیز نام وی به عنوان اولین بانوی عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جدیدترین فهرست برگزیدگان جایزه دکتر کاظمی آشتیانی بنیاد ملّی نخبگان قرار گرفته است.

 بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تسهیلات ویژه‌ای تحت عنوان جایزه "مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی" را در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی منتخب و شاخص در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌کند.

دیگر خبرها

  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • اعلام زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی
  • خبر مهم برای سربازان؛ زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی تعیین شد
  • خبر مهم برای سربازان؛ اعلام زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی
  • خبر مهم برای سربازان؛ زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی
  • زمان اجرایی شدن قانون کاهش مدت سربازی