Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهنام برزگر، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: ماموان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار به منظور جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز ضمن گشت و کنترل و انجام ماموریت‌های شبانه روزی در مناطق طی سه ماه گذشته موفق به کشف و ضبط ۳۶ قبضه اسلحه شکاری مجاز و ۴ قبضه اسلحه شکار غیر مجاز (جمعا ۴۰ قبضه اسلحه شکار) و دستگیری ۶۷ نفر از متخلفین شکار غیرمجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پرونده متخلفین جهت طی نمودن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

شهرستان بیله سوار در قسمت شمالی استان اردبیل و هم مرز کشور جمهوری آذربایجان، دارای منابع آبی منشعب از رود ارس و رودخانه مرزی بالهارود بوده و با توجه به وجود اراضی وسیع کشاورزی و مرتعی در این منطقه، زیستگاه انواع پرندگان وحشی عادی و حمایت شده بوده و هرسال با فرارسیدن فصل سرما، پذیرای تعداد زیادی از پرندگان مهاجر از کشور‌های همجوار است.

انتهای پیام/ح

کشف اسلحه شکاری در بیله سوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر منابع آب شهرستان جهرم گفت: ماموران گشت و بازرسی منابع آب هنگام گشت زنی، یک دستگاه کمپرسور را بر روی چاه کشاورزی مشاهده کردند.
تقی خانی افزود: فرد خاطی بدون مجوز اقدام به حفاری غیر مجاز کرده بود.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و  پاسگاه انتظامی منطقه، دستگاه توقیف شد.
وی از باغداران و کشاورزان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب اعم از حفاری یا انتقال آب غیر قانونی را به شماره ۰۷۱۵۴۴۴۹۹۰ و ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۵ اطلاع دهند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان