Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیستمین مرکز پرتو ویژه کودکان کار در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در منطقه ده افتتاح شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، در مراسم افتتاح مرکز پرتو منطقه ۱۰، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه ده، نجم الدین محمدی مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی یگانه ضمن افتتاح این پروژه از بخش‌های مختلف مرکز پرتو بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه آموزش‌ها و مهارت آموزی‌ها به کودکان کار قرار گرفت.

وی با تشویق کودکان کار به فراگیری آموزش‌های لازم برای ورود به جامعه، هدایایی را به آنان اعطا کرد.

بر اساس این گزارش، پرتو از جمله مراکزی است که جهت مهارت آموزی به کودکان کار در پایتخت راه اندازی شده و هم اکنون ۲۰ مرکز در نقاط مختلف شهر تهران به آموزش این کودکان مشغول هستند که پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله رویکرد‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است که در دوره جدید دنبال می‌شود.

در ادامه این برنامه جوادی یگانه، از واحد‌های مختلف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ده شهرداری تهران بازدید کرد و با همکاران بخش‌های مختلف به گفتگو پرداخت.

همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بوستان رضوان حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای گمنام، به غبارروبی مزار شهدا پرداخت.

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد، بنای یادمان دو شهید گمنام در این بوستان همزمان با دهه فجر کلنگ زنی شد که به زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران کودکان کار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم حسینقلی زاده سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در جلسه با معاونین اداره کل رفاه افزود: ثبت نام پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ویژه کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان در راستای اشاعه ارزش ها و بصائر قرآنی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و 10400 نفر در این رویداد بزرگ معنوی شرکت کردند.

وی از قرائت، حفظ، اذان و آشنایی با مفاهیم قرآنی به عنوان محورهای این جشنواره یادکرد و گفت: با توجه به عناوین اعلام شده، شرکت کنندگان در دو رده سنی بزرگسال و کمتر از ۱۶ سال و در دو بخش کتبی و شفاهی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که انشاالله در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: برای نخستین بار و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با قرآن، حفظ سوره های کوتاه ویژه خردسالان به عنوان یکی دیگر از محورهای جشنواره مورد توجه قرار گرفت و انشاالله تمام حافظان این محور به طور ویژه تقدیر خواهند شد.


حسینقلی زاده در ادامه حضور بیش از ۵۵۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری تهران را در چهارمین دوره از این جشنواره یادآور شد و اظهارداشت: ثبت نام امسال بیش از ده هزار نفر بوده است که این استقبال بسیار چشمگیر بیانگر رغبت و علاقه کارکنان شهرداری تهران به شرکت در برنامه های قرآنی است.

وی همچنین از حفظ سوره واقعه ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران و اهدا هدیه یک میلیون تومانی به تمام حافظان این سوره خبر داد و گفت: به تعداد هریک از حافظان سوره واقعه در خانواده، جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مسابقات ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود افزود: انشاالله در اختتامیه این جشنواره که با حضور شهردار تهران خواهد بود از نفرات برگزیده به طور ویژه تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک