Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@17:21:21 GMT

مرگ دردناک خانم خلبان بوشهری جلوی چشمان شوهرش!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۹۲۰

رکنا: خانم خلبان پاراگلایدر که همراه با همسرش از استان فارس به ساحل روستای دلارام استان بوشهر برای تمرین های پروازی سفر کرده بودند، بوسیله وینچ در ساحل پرواز می کنند که بنا به دلایل نامعلومی سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش رکنا، هنوز از جزئیات و دلایل سقوط این خلبان پاراگلایدر اخباری منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در حالی رخ داده که گزارش شده مربی این خانم همسر وی بوده است.

آب و هوای استان بوشهر باعث شده این منطقه برای گردشگران خصوصا ورزشکاران رشته پاراگلایدر جذاب باشد ولی باید با نظارت بیشتر از بروز چنین حوادث دلخراشی جلوگیری شود.

متاسفانه عدم رعایت ایمنی همیشه قربانی می گیرد و این حادثه اولین و آخرین نخواهد بود و بهتر است به منظور حفاظت از جان ورزشکاران تمهیداتی اندیشیده شود.

گفتنی است در چند ماه اخیر اتفاقات شبیه این حادثه در چند نقطه از کشور نیز رخ داده است و همین امر لزوم بر نظارت بیشتر را در این ورزش و باشگاه ها و سایت های پروازی الزام آور می کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه حوادث ورزش حادثه حوادث ورزش اخبار حوادث استان بوشهر زن مرگبار پاراگلایدر پاراگلایدر سوار عکس فیلم دختر تهران قتل زن مرد پسر مادر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، گفت: واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای استان بوده است به طوری که تا هفتم فروردین ماه از ۳۲ حادثه جاده‌ای ۱۸ مورد واژگونی بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمود اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت 769 نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح گفت: 30 دستگاه آمبولانس، 27 خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی 1403، گفت: تا هفتم فروردین 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل 32 حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد 40 مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، 10 مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و 20 مورد از طریق سامانه 112 به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به 134 حادثه‌دیده امدادرسانی شده که 126 مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به 91 مصدوم، رهاسازی 10 نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری بیان کرد: از تعداد 32 حادثه جاده‌ای، 18 مورد واژگونی، 10 مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است. تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان 55 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • نجات خانم بدحال کوهنورد در ارتفاعات دربند
  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • پاراگلایدر و سوارکاری؛ تجربه دو تفریح مهیج در سفر به گلستان
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس