Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، جنگنده‌های حاضر در ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا همچنان در سوریه افراد غیر نظامی را بمباران می‌کنند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که جنگنده‌های آمریکا شهرک «الباغوز» واقع در شرق استان دیرالزور (شرق سوریه) را هدف حملات خود قرار دادند.

این حملات که به زعم مبارزه با داعش انجام می‌گیرد، موجب کشته شدن 16 غیر نظامی دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی اعلام کردند که در پی حملات جنگنده‌های آمریکا در ظهر دوشنبه (روز گذشته) نیز چهار نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که عناصر تروریستی داعش در منطقه الباغوز محاصره شده‌اند و همین مسئله توجیهی برای تداوم حملات جنگنده‌های آمریکا به این منطقه است.

رسانه داعش موسوم به «خبرگزاری اعماق» روز دوشنبه (دیروز) اعلام کرد در بمباران ائتلاف آمریکایی و حمله نیروهای کُرد در شرق سوریه، حدود صد نفر از مردم کشته یا زخمی شده‌اند.

جنگنده‌های ائتلاف آمریکا شنبه هفته جاری نیز شهرک «الطیانه» در شرق دیرالزور را به شدت بمباران کردند که در پی آن نیز سه نفر دیگر کشته شده بودند.

ائتلاف ضد داعش توسط آمریکا در آگوست سال 2014 و خارج از چارچوب سازمان ملل متحد شکل گرفت و وزارت خارجه سوریه بارها از شورای امنیت و سازمان ملل خواستار انحلال آن شده است.

به گزارش سانا، این ائتلاف از زمان تشکیل شدن، صدها شهر، شهرک و روستا را در استانهای دیرالزور و حسکه (شمال شرق سوریه) را بمباران کرده است که در پی آن هزاران غیر نظامی جان خود را از دست دادند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری واع، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به موضع گیری درباره ایران پرداخت.

وی افزود: ایران کشور همسایه ما است و ما اشتراکات زیادی با آن داریم. آمریکا نیز متحد راهبردی ما است و داشتن روابط با آن مهم است.

السودانی تاکید کرد: روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است و می‌توان از آن برای کاهش تنش استفاده کرد و این چیزی است که در همه بحران‌های منطقه رخ داده است.

وی تصریح کرد: عراق امروز با عراق سال ۲۰۱۴ بسیار متفاوت است چرا که داعش دیگر تهدیدی برای عراق نیست و ما می‌خواهیم پس از پیروزی بر داعش به مانند کشورهای منطقه به سمت روابط دوجانبه از جمله روابط امنیتی با کشورهای ائتلاف بین‌المللی برویم.

کد خبر 6078950

دیگر خبرها

  • بمباران النصیرات از سوی صهیونیست‌ها/ درگیری شدید در داخل اردوگاه
  • حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • جنگ سایه ایران و اسرائیل علنی شد
  • سیاست «صبر استراتژیک» خط قرمزهای ایران را شامل نمی‌شود
  • حمایت همدانی‌ها از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ بمباران منطقه النصیرات غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی
  • بمباران اردوگاه النصیرات از سوی جنگنده های اسرائیل
  • بمباران اردوگاه النصیرات از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی+فیلم