Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نساجی طی دو هفته گذشته با هدایت مجید جلالی مقابل ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز به دو تساوی ارزشمند رسیده است. این تیم در اصفهان مقابل تیم خوب ذوبآهن به تساوی بدون گل دست یافت و در قائمشهر نیز پرستارهترین تیم لیگ برتر را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

در پایان این دو مسابقه اما مسئولان نساجی درگیر مسائل ایجادشده توسط دو باشگاه رقیبشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر دوی این بازی ها بحث بر سر یک پنالتی مشکوک که به سود نساجی هم بود و داور ندید بالا گرفت. 

در دیدار نساجی و ذوب آهن مدافع تیم شمالی با کف پا به زانوی محمدرضا خلعتبری ضربه زد که منجر به پارگی رباط صلیبی این بازیکن باتجربه شد اما خبری از پنالتی نبود. مقابل تراکتورسازی نیز خطا روی ساسان انصاری در محوطه جریمه نساجی از سوی داور گرفته نشد تا طی دو هفته متوالی دو جنجال بزرگ علیه نساجی پیش بیاید.

در این خصوص مسئولان نساجی هنوز واکنش خاصی نشان ندادند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاله مازندران، ذوب آهن را در بازی سوم ۱۰۰ تایی کرد

ایسنا/مازندران تیم کاله مازندران پس از دو شکست برابر تیم ذوب آهن اصفهان درمرحله یک چهارم نهایی و حذفی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در بازی سوم این تیم را درآمل ۱۰۰ تایی کرد.

دراین بازی که درحضور حدود هزار تماشاگر آملی در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر برگزار شد، شاگردان «محمدرضا نوری» در تیم کاله مازندران با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ تیم ذوب آهن را شکست دادند.

کاله‌ای‌ها دراین بازی که با میدان دادن به بازیکنان ملی پوش با ترکیبی از بازیکنان جوان برابر ملی پوشان تیم ذوب آهن صف آرایی کرده بودند، نمایش قابل قبولی ارائه دهند و در هر چهار دست این مسابقه برتری امتیازی و میدان را دراختیار داشتند.

در این بازی «امیرحسین یازرلو» بازیکن تیم کاله مازندران با کسب ۳۰ امتیاز، ۳ پاس گل، ۳ توپ ربایی و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود.

دو تیم کاله مازندران و ذوب آهن اصفهان در حالی درمرحله حذفی این مسابقات حریف یکدیگر شدند که ذوب آهن در رده دوم و کاله در رده هفتم جدول گروهی مسابقات قرار گرفته بودند.

شاگردان«مهران حاتمی» در تیم ذوب آهن اصفهان در دو بازی قبلی که در خانه از تیم کاله میزبانی کرده بودند، این تیم را شکست داده بود امیدوار به کسب پیروزی در بازی سوم و صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ بودند.

با پیروزی تیم کاله دربازی سوم، جدال سرنوشت ساز دو تیم دربازی چهارم که روز دوشنبه ۲۷ فروردین در آمل برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

در صورت پیروزی تیم ذوب آهن برابر تیم کاله، نماینده اصفهان با سه پیروزی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را جشن خواهد گرفت.

اما در صورت پیروزی تیم کاله مازندران در بازی چهارم برابر تیم ذوب آهن اصفهان، سرنوشت صعود دو تیم به بازی پنجم کشیده خواهد شد، که این مسابقه ۲ اردیبهشت به میزبانی تیم ذوب آهن در اصفهان برگزار خواهد شد.

ملاک برتری و صعود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر، ۳ برد از ۵ مسابقه است.

تیم کاله مازندران درفصل گذشته این مسابقات، نائب قهرمانی لیگ برتر را پس از تیم شهرداری گرگان که قهرمان شده بود، کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • توقف بولونیا مقابل مونتزا؛ دومین تساوی ۰-۰ پیاپی شاگردان موتا
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • کاله مازندران، ذوب آهن را در بازی سوم ۱۰۰ تایی کرد
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند