Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:57:41 GMT

سازمان ملل: به روند صلح در یمن پایبندیم

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۵۱۹۵

سازمان ملل: به روند صلح در یمن پایبندیم

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که این سازمان به روند صلح در یمن پایبند است.

به گزارش ایسنا، ماریا فرناندا اسپینوزا، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: ما به روند صلح به خاطر منفعت ملت یمن پایبند هستیم و روند صلح اراده سیاسی طرف‌های مربوطه را می‌طلبد.

بنا به گزارش سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: این امر مربوط به اراده سیاسی هر یک از طرف‌های درگیر در بحران یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ملل و دبیرکل این سازمان نقش خود را ایفا کرده‌اند. ما به مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن اعتماد داریم و امیدواریم که وی هر آنچه که از دستش بر می‌آید برای آتش بس انجام دهد.

وی بر اهمیت کمک‌رسانی به ملت یمن و رساندن آن به نیازمندان و مستضعفان تاکید کرد.

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص دلیل طولانی شدن مدت‌زمان بحران یمن گفت: ما هر کاری که از دستمان بر می‌آمد برای برقراری صلح در یمن انجام داده‌ایم اما بحران‌ها گاهی اوقات بسیار دشوار و پیچیده می‌شوند، بنابراین ما از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم به آنچه که به آن فراخوانده‌ایم، پایبند باشند.

اسپینوزا در خصوص پاسخ عربستان و امارات به درخواست سازمان ملل جهت کمک ۴ میلیارد دلاری به یمن گفت: من بر این باور هستم که کشورهای زیادی وجود دارند که به بازگرداندن صلح به ملت یمن پایبند هستند اما من مجدداً تاکید می‌کنم که ما به این نیاز داریم که تمامی طرف‌های درگیر از روند صلح حمایت کنند.

از سوی دیگر، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به دستیابی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه طبق قطعنامه‌های بین‌المللی ابراز خوشبینی کرد و گفت: من معتقدم در حال حاضر لحظه خوشبینانه‌ای وجود دارد به ویژه اینکه فرستاده سازمان ملل در حال انجام کاری است که باید آن را انجام دهد و مسیر را به سمت تشکیل کمیته قانون اساسی هدایت می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: اراده سیاسی برای تحقق پیشرفت در روند سیاسی وجود دارد و ما امیدواریم کمیته قانون اساسی در نزدیک‌ترین زمان ممکن نور و روشنایی را ببیند و راهکار مسالمت‌آمیز برای بحران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع عمومی سازمان ملل یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: تجهیزات سازمان خدمات موتوری در شهر اهواز حضور دارند و با توجه به وجود آبگرفتگی در نقاط مختلف این شهر، تحت فرماندهی مدیریت بحران شهر اهواز، به ارائه خدمات می‌پردازند.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزول رحمت الهی در چند روز اخیر در شهر اصفهان و برخی دیگر از کلان‌شهرها، ناوگان سازمان خدمات موتوری در آماده‌باش قرار داشته است و در صورتی که آبگرفتگی یا مشکلی در سطح شهر اصفهان وجود داشته باشد در کوتاه‌ترین زمان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

وی افزود: این سازمان با توجه به رسالت خود و لزوم یکپارچگی و ایجاد وحدت در کشور، همیشه در صورت بروز بحران در نقاط مختلف کشور و لزوم حضور جهت ارائه خدمات و کمک به مدیریت بحران، در صحنه حضور داشته و سعی کرده است تجهیزات خود را در مواقع بحران در کشور بسیج کند.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به بارندگی سیل‌آسا در استان خوزستان و شهر اهواز، در ساعات پایانی روز پنجم فروردین درخواست اعزام تجهیزات از طرف مدیریت شهری اهواز از اصفهان صورت گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم بحران سازمان خدمات موتوری تشکیل جلسه داد و با ارتباط‌گیری با مدیریت شهری اهواز مشکلات موجود مشخص و نیازهای تجهیزاتی جهت جلوگیری از بحران و رفع آبگرفتگی معابر این شهر تعیین و همان شب ناوگان و تجهیزات مورد نیاز رهسپار شهر اهواز شدند و از صبح روز ششم فروردین در شهر اهواز به خدمت‌رسانی پرداختند.

وی ادامه داد: از صبح ششم فروردین تجهیزات سازمان خدمات موتوری در شهر اهواز حضور دارند و با توجه به وجود آبگرفتگی در نقاط مختلف این شهر، تحت فرماندهی مدیریت بحران شهر اهواز، به ارائه خدمات می‌پردازند و تا موقعی که آبگرفتگی این شهر به طور کامل رفع نشود و نیاز به حضور در این شهر باشد، نیروهای سازمان خدمات موتوری در این شهر حاضر خواهند بود.

کد خبر 740160

دیگر خبرها

  • لاوروف: اروپا در بحران اوکراین آسیب جدی دیده است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • زهرا شجاعی درگذشت+ سوابق
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره