Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرای 9 نمایش صحنه‌ای و 3 نمایش بین‌الملل خواهد گذشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین روز از سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرای ۹ نمایش صحنه‌ای در تالار وحدت، تالارهای چهارسو , سایه، قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تالارهای دکتر ناظزاده و استاد سمندریان ماشاخانه ایرانشهر، تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز تالار وحدت دومین اجرای نمایش خانه «برناردا آلبا» کار علی رفیعی را پشت سر خواهد گذاشت. این نمایش ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۱۴۰ دقیقه روی صحنه می رود.

در این روز مجموعه تئاتر شهر میزبان سه نمایش است. زندگی در تئاتر به کارگردانی محمد برهمنی در نوبت های ۱۸.۳۰ و ۲۰.۳۰ در تالار چهارسو اجرا می شود. چکامه‌هایی که حباب می‌شوند به کارگردانی کمیل جعفری از قشم نیز در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه روی صحنه می‌رود، این نمایش ۶۰ دقیقه است.

ا‌ولین نمایشی که از بخش ملل جشنواره سی و هفتم اجرا می وشد «سوآرم» کاری از کشور مجارستان است که گابور گودا آن را کارگردانی کرده و قرار است در نوبت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ تالار قشقایی روی صحنه برود.

تئاتر مولوی نیز در این روز میزبان «از خط زرد فاصله بگیرید» به کارگردانی رضا رشادت خواهد بود که در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ و با مدت ۶۰ دقیقه اجرا می شود. تالار حافظ نیز به اجرای نمایش استیو جابز اختصاص دارد. این نمایش با کارگردانی مهران رنجبر در نوبت های ۱۸ و ۲۰:۳۰ و با مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه ایرانشهر در دومین روز جشنواره میزبان دو نمایش می‌شود. شازده کوچولو به کارگردانی مصطفی قربانپور در نوبت‌های ۱۷ و ۲۰ و با مدت زمان ۷۰ دقیقه در تالار دکتر ناظرزاده و نمایش وقتی خروس غلط می‌خواند به کارگردانی علی شمس در نوبت‌های ۱۸ و ۲۱ با مدت زمان ۷۵ دقیقه در تالار استاد سمندریان روی صحنه می روند.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران نیز در دومین روز جشنواره به اجرای نمایش «گم و گور» اختصاص دارد. این نمایش با مدت زمان ۶۵ دقیقه در نویت های ۱۶ و ۱۸ روی صحنه می رود.

تماشاخانه های مهر و ماه حوزه هنری نیز دومین روز اجرای نمایش های سقوط اضطراری کار سیدعلی موسویان و دلآرام نا آرام به کارگردانی نرگس صابری را پشت سر خواهد گذاشت.

۳ نمایش بخش دیگر گونه های اجرایی آغاز می شوند

دومین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با آغاز اجرای ۳ نمایش بخش دیگر گونه های اجرایی همراه خواهد بود. "زمان در حبس قصر" نوشته و کارگردانی میلاد جباری مولانا روز های ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه و در دو نوبت ۱۸ و ۱۹:۳۰ در باغ موزه قصر به اجرا در می آید.

رکوئیمی بر وزن صندلی با بوی تهران و احوالات دیگر نوشته و کارگردانی شایان فیروزی نیز در روزهای ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۹ در پلتفرم عمارت روبرو اجرا خواهد شد.

اپرای شماره ۰۱#تهران نیز که نوشته و کارگردانی مرتضی زارعی است در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ کارگاه دکور تالار وحدت اجرا می شود این نمایش از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

هشت اجرای خیابانی در سه نقطه پرتردد

نمایش های بخش خیابانی در دومین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر در محوطه مجموعه تئاتر شهر، محوطه خانه هنرمندان ایران و مترو میدان ولیعصر(ع) به اجرا در خواهند آمد.

نمایش داول کشی به کارگردانی مرتضی اسدی مرام در ساعت ۱۶.۳۰ و خرس های پاندا کار رضا ملکی ساعت ۱۷ در محوطه خانه هنرمندان ایران به اجرا در می ایند ونمایش اهم کار مسعود براهیمی ساعت ۱۰.۳۰ صبح و هشتک لاکچری کار میثم رآبادی ساعت ۱۱ صبح در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر میزبان عاقه مندان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تئاتر فجر جشنواره تئاتر فجر اخبار تئاتر هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین برنامه نمایشنامه خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» نوشته سو آرنگو اختصاص یافته که داوود زارع به همراه گروه بازیگران حرفه‌ای تئاتر خوانده می‌شود.

این نمایشنامه که ویژه کودک، نوجوان و خانواده هاست روز‌های ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در ساعت ۱۶ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

داوود زارع مترجم و کارگردان این اثر، نمایشنامه پینوکیو را با حضور بازیگران ۹ تا ۱۲ سال؛ نیلوفر افشاریان زاده، محمدصالح بیات، پریماه حسین پور، آویتا حیدری، بنیتا حیدری، ملیسا رجایی، محدثه رستمی فر، نفس رستمی فر، ثنا رنگ ساز، آناهیتا زحمتکش، آیلین غریبی، کیان فراهانی، محمدطا‌ها موسوی، نیلیا سادات میری زرندی معرفی خواهد کرد.

مشاور کارگردان نرگس اصغری، طراح صحنه داود زارع و زهرا امینی، طراح لباس شیما محترمی، طراح گریم و ماسک لیلا پریشان و حسین تبریزی، طراح پوستر و بروشور امیرحسین شقاقی، انتخاب موسیقی داود زارع، دستیار کارگردان زهرا بخشنده منشی صحنه حدیثه میرزائی، مدیر صحنه زارع لواسانی، رومینا ابراهیم زاده و ریحانه زارع، عکاس اختر تاجیک، مهفام شیخ جعفری، روابط عمومی ریحانه مطهری، روژین ستاری، روشنک کریمی، تئاتر کودک ببین، مجری طرح آموزشگاه بازیگری و موسسه هنر‌های نمایشی توانش هستند.

در متن کوتاهی که داوود زارع برای معرفی این نمایشنامه نوشته بیان شده است که "پینوکیو، عروسک چوبی در پی تغییر است، ابتدا به عروسکی خوش قلب که دروغ نمی‌گوید، سپس به یک انسان و در نهایت به شخصی مفید برای جامعه. شاید او یک کارآفرین باشد که سراسر جهان او را می‌شناسند.

شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲از سوی گروه نمایش برای ارتباط با مخاطبان اعلام شده است. علاقه مندان می‌توانند بلیت این برنامه نمایشنامه خوانی را از طریق سایت گیشه تئاتر و سایت تیوال تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری/ از کاخ سعدآباد تا کانون
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر