Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با مهر، با انتقاد از عملکرد دولت در نحوه توزیع سبد کالا،گفت: دولت در اعطای سبد کالا به مردم عملکرد بسیار نامطلوبی داشته و مردم به شدت از تبعیض و بی‌عدالتی پیش آمده در این موضوع ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه امروز دغدغه بسیاری از مردم دریافت سبد کالاست،افزود: متاسفانه نحوه کنونی توزیع سبد کالا نامناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دولت در توزیع سبد کالا بدقولی کرد،اظهارداشت: وعده دولت آن بود که به همه بیمه‌شدگان و همچنین افرادی که دریافتی کمتر از سه میلیون تومان دارند، سبد کالا داده شود اما بسیاری از مردم با شرایط مذکور هنوز سبد کالا دریافت نکرده‌اند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه دولت کارمندان را در اولویت دریافت سبد کالا قرار داده است، تصریح کرد: علی رغم آنکه باید به کارمندان هم توجه ویژه‌ای شود اما بهتر آن بود که دولت افراد فاقد شغل یا بیمه را در اولویت دریافت سبد کالا قرار می‌داد.

وی با تاکید بر اینکه ما در مجلس پیگیر هستیم تا این رویه اصلاح شود،گفت: دولت باید هر چه سریعتر روش توزیع سبد کالا را اصلاح کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عاملان توزیع غیرمجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در شهرستان خوی، خبر داد  و در تشریح  این خبر گفت: برابر اخبار دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سود جو و فرصت طلب؛ گندم یارانه‌ای را در بازار آزاد به فروش می‌رسانند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق ارز و کالا قرار گرفت. 

سردار رحیم جهانبخش افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد صاحب کارخانه با مشارکت تعدادی افراد سود جو یک هزار تن گندم یارانه‌ای به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این راستا ۲ دستگاه کامیون توقیف و ۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش ضمن تاکید بر برخورد جدی با مخلان اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد