Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@12:11:58 GMT

ثبت نام خادمین یادمان شهید باقری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۵۲۵۶

به گزارش پارس نیوز، 

ثبت نام خادمین شهدای یادمان شهید حسن باقری ویژه برادران برای بازه زمانی بهمن  و اسفند97 آغاز شد. بازه زمانی برای حضور خادمین در دوبازه 10 روزه از 22 بهمن لغایت 2 اسفند و 2 اسفند لغایت 12 اسفند خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و حضور در یادمان شهید باقری با شماره تماس 09129246833 و یا آیدی @Bisimchi_118 ارتباط بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، یادمان شهید حسن باقری در منطقه فکه شمالی و با فاصله کمی از یادمان سیدالشهدا(ع) واقع شده که از سال 95 پذیرای زائران راهیان نور جنوب کشور بوده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: راهیان نور ۲۲ بهمن راهیان نور شهید پارس باقری یادمان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام

شهردار ایلام از آغاز عملیات بهسازی سیل‌بندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان خبر داد و گفت: بارش‌های متناوب موجب تاخیر در عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز- سه‌شنبه بیست و نهم فروردین‌- در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان، اظهار کرد: مطالبه شهروندان بهسازی و ترمیم سیلبندهای بلوار صنایع و شهید تندگویان است که این امر مهم باید سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه تأخیر در انجام کار به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی بود، افزود: بارش‌ها به طور متناوب هر چند وقت یک بار شروع و موجب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها می‌شود و این عامل با توجه به انجام عملیات بهسازی در فونداسیون و کف سیل‌بندها باعث هدر رفت مصالح می‌شود.

یاسان مهدوی، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام با اشاره به اینکه در هماهنگی با کارشناسان سازمان هواشناسی شرایط جوی را در نظر داریم، تصریح کرد: عملیات بهسازی سیلبندها با تلاش مضاعف همکاران در زمان مناسب انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: سیلبندهای شهر ایلام در دهه‌های قبل احداث شد که به دلیل فرسودگی تاب‌آوری آن‌ها در برابر سیلاب کم است.

کد خبر 745477

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • افزایش دمای هوای همدان
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • صعود تورم کالا به سطوح بالا؛ خدمات عقب کشید