Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@09:32:30 GMT

افشای ناگهانی بیش از 200تجاوزجنسی در ورزش کانادا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۵۳۷۲

افشای ناگهانی بیش از 200تجاوزجنسی در ورزش کانادا

شبکه CBC کانادا اخیراً تحقیقاتی در حوزه فساد در ورزش این کشور منتشر کرده که حقایق تأسف‌باری را برملا کرده است. طبق این گزارش بیش از 200 مربی در رشته‌های ورزشی مختلف از سال 1998 تاکنون به آزار جنسی ورزشکاران زیر سن قانونی متهم و محکوم شده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته وبسایت خبری «اینساید دِگیمز»، انگلیس، انتشار این گزارش واکنش کمیته ملی المپیک کانادا و کمیته پارالمپیک این کشور را به همراه داشته و آنها مدعی شده‌اند که همواره حامی ورزش بدون فساد اخلاقی و تبعیض از هر نوع بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات CBC‌ فاش شده که حداقل 222 مربی که در حوزه تعلیم ورزشکاران تازه‌کار کانادا ایفای نقش کرده‌اند، در دو دهه اخیر به ورزشکاران تحت تعلیم خود تعرض جنسی کرده‌ که بیش از 600 نفر از قربانیان زیر سن قانونی (18 سال) بوده‌اند. در این افشاگری همچنین مشخص شده که پرونده 34 تن از متهمان هنوز در جریان بوده و آنها در حال محاکمه هستند.

متهمان پرونده فساد اخلاقی ورزش کانادا در 36 رشته مختلف فعالیت داشته‌اند که بیشترین آمار آن مربوط به رشته هاکی با 86 متهم،‌ 59 مورد محکومیت و 8 مورد محاکمه در حال اجرا است. پس از آن، رشته‌های فوتبال هنرهای رزمی، بسکتبال و شنا بیشترین آمار موارد فساد اخلاقی مربیان را داشته‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تجاوز جنسی کانادا ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ناگهانی برف در یزد + فیلم

کاهش دما و بارش برف بهاری در برخی از نقاط کشورمان پیش از این توسط هواشناسی پیش بینی شده بود.

کد خبر: 1227088 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • ورود اسپانسرها به اسنوکر پس از حرفه‌ای شدن وفایی و سرخوش
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • بارش ناگهانی برف در یزد + فیلم
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • استعداد‌های برتر بورسیه می‌شوند؛ فرجی می‌تواند به طلای المپیک برسد
  • هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند