Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@02:27:59 GMT

آرون رمزی به یوونتوس پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۵۳۷۹

آرون رمزی به یوونتوس پیوست

براساس اعلام باشگاه یوونتوس، «آرون رمزی» بازیکن تیم آرسنال پس از 11 سال، لندن را با قراردادی 4 ساله به مقصد تورین ترک می کند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز سه شنبه نوشت: هافبک 28 ساله آرسنال که تا جولای سال جاری به جمع تورینی ها ملحق خواهد شد، به سومین بازیکن ولزی تبدیل می شود که پس از «جان چارلز» و «ایان راش» در یووه بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمزی پس از پیوستن از کاردیف سیتی به آرسنال در سال 2008، در مجموع 256 بار برای توپچی ها به میدان رفته است؛ با این حال، وی در آخرین سال قراردادش موفق نشد تا با این تیم به توافق برسد.

به بن بست رسیدن مذاکرات طرفین منجر شد تا این بازیکن از یکم ژانویه سال جاری با باشگاهی خارجی (یوونتوس) به توافقات اولیه برسد.

براساس گزارش رسانه های انگلیسی، رمزی در تیم جدیدش بیش از 400 هزار پوند در هفته درآمد خواهد داشت و بدین ترتیب نخستین بازیکن انگلیسی پر درآمد بانوی پیر از حیث درآمد پایه لقب می گیرد.

رمزی تا اینجای فصل 22 بازی برای آرسنال انجام داده و 2 گل نیز به ثمر رسانده است که از جمله آنها می توان به گل استثنایی او مقابل فولام که در ماه اکتبر به ثمر رسید اشاره کرد؛ گلی که به زعم بسیاری نامزد بهترین گل فصل خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رمزی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از جدایی پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی از تیم تراکتور، مدیران این تیم به دنبال رایزنی برای گزینه‌های موردنظرشان برای نشستن روی نیمکت پرشورها هستند.

بنابر روایت ایرنا، در این راستا باشگاه تراکتور خبر داد با توجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیات مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به وی واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد. بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور اعلام کرده است مدیریت این باشگاه با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899243

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی