Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه تایلند ، سفرا و دیپلمات ها و همچنین ایرانی های مقیم تایلند برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران از بانکوک،در این مراسم «محسن محمدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بانکوک با مرور روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و تایلند به تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و اهداف پیش روی ایران و راهبردهای سیاست خارجی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به روابط تاریخی دو کشور گفت: اکنون روابط دو کشور در همه زمینه های سیاسی، تجاری و اقتصادی در سطح خوبی قرار دارد و ملاقات ها و دیدارهای مقامات عالی رتبه دو کشور ایران و تایلند در سالهای اخیر نشان دهنده عزم جدی دو کشور برای ارتقا روابط دو جانبه است و در سایه تلاش های انجام شده حجم روابط تجاری میان دو کشور در سه سال گذشته نزدیک به چهار برابر افزایش داشته است.
وی با اشاره به سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران و مغایر خواندن آن با اراده جامعه بین المللی و قطعنامه 2231 شورای امنیت تاکید نمود جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که سایر امضا کنندگان برجام به تعهدات خود پایبند باشند به تعهدات خود در چارچوب این توافقنامه عمل خواهد کرد.
در پایان مراسم، دانش آموزان ایرانی مقیم تایلند نیز به اجرای سرودهای ملی پرداختند.
برنامه های دیگری نظیر نمایش فیلم و برگزاری سمینارهای خودجوش مردمی مرتبط با بزرگداشت چهلمین سال انقلاب توسط مسلمانان تایلند از دیگر مراسم انجام شده در دهه فجر سال جاری در بانکوک و سایر شهرهای تایلند بوده است.
**آساق**9470**1663**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تايلند ايران چهل سالگي انقلاب سفارت ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی

مراسم معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال۱۴۰۲ با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در حوزه هنری برگزار شد و مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی معرفی شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070651 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود