Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی پاینده مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان  ۲ پروژه‌ بهداشت و درمان این شهرستان   را شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید میری و مرکز خدمات جامع سلامت روستای تقی آباد برشمرد و گفت: این مراکز هر کدام با زیر بنای ۵۲۵ متر مربع و با هزینه‌ای بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این مراکز خدماتی همچون ویزیت پزشک، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه و خدمات بهداشتی، واکسیناسیون، مراقبت زنان باردار، مامایی، کودکان، خدمات نوین سلامت میانسالان و سالمندان و خدمات بهداشت محیط ارائه می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان با بیان اینکه این مراکز به حدود ۲۲ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌نمایند، گفت: با افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای تقی آباد تعداد مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان از ۷ مرکز به ۸ مرکز افزایش پیدا کرد و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان فریمان می‌باشد.

انتهای پیام//آ. ح   افتتاح مراکز درمانی با ظرفیت خدمت رسانی ۲۲ هزارنفری در شهرستان فریمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، به مناسبت هفته سلامت، سه مرکز جامع سلامت خانواده در همدان با حضور مسئولین استانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

محمد ربیع یگانه، در مراسم کلنگ زنی مرکز سلامت خانواده امام سجاد(ع)، اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلام امام سجاد(ع) در سال ۱۴۰۳ و امروز کلنگ زنی شد که عرصه آن سه هزار و ۵۰۰ متر و اعیان این مرکز یک هزار مترمربع خواهد بود.

سرپرست مرکز بهداشت همدان با اشاره به اینکه این مرکز ۱۹ هزار و ۲۶۱ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد، افزود: این مرکز در چهار طبقه احداث خواهد شد و محل تامین اعتبار آن از سفر ریاست جمهور، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعتبار مورد نیاز ۳۰ میلیارد تومان است.

وی همچنین در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت، بیان کرد: این مرکز از سال ۱۳۹۶ شروع و در اسفند ۱۴۰۲ به متراژ یک هزار ۵۰۰ متر مربع عرصه و ۶۰۰ متر مربع اعیان با جمعیت تحت پوشش ۲۰ هزار نفر به پایان رسید.

ربیع یگانه با اشاره به اینکه برای مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت مبلغ ۱۱ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از اعتیار هزینه شده توسط خیر نیک اندیش زنده یاد نعمت الله سلطانی صحت پرداخت و مابقی از سفر ریاست جمهوری، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده است.

سرپرست مرکز بهداشت همدان همچنین در آیین افتتاحیه مرکز سراج همدان، عنوان کرد: سال شروع ساخت این مرکز در سال ۱۴۰۳ بوده و بیماران دارای اختلال روانپزشکی شهرستان همدان را تحت هدف خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز سراج همدان ۵ الی ۷ نفر پرسنل دارد، اظهار داشت: هزینه ساخت این مرکز دو میلیارد تومان و هزینه تجهیزات ۷۰۰میلیون تومان می باشد که از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان تامین اعتیار شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه