Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:32:28 GMT

ثبت 29 فقره سرقت در کارنامه سارق سابقه دار

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۵۹۱۶

ثبت 29 فقره سرقت در کارنامه سارق سابقه دار

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 29 فقره سرقت منزل در شهرستان " گرگان " خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت منزل در گرگان و با توجه به حساسیت موضوع، موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا پس از یک سری تحقیقات تخصصی و بررسی شیوه و شگرد سرقت ها، ماموران به سرنخ هایی از یک سارق سابقه دار رسیدند و با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی وی شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفقیت آمیز، ماموران متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی گلستان، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرمی شد اما پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به 29 فقره سرقت منزل در گرگان اعتراف کرد.

سردار جاویدان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، گفت: سرقت از جمله جرایمی است که پلیس با تمام توان با آن مقابله کرده و شهروندان می توانند با عمل به توصیه های پلیس، نقش بسزایی در پیشگیری از این جرم داشته باشند.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد