Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- چند تن از پیشکسوتان و بازیکنان اسبق استقلال با تمجید از عملکرد این تیم در شروع نیم فصل دوم باشگاههای ایران، تاکتیک های سرمربی آلمانی این تیم را مورد تمجدید قرار داده و خاطرنشان کردند که تداوم روند کنونی می تواند، استقلال را به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کند.

«بهروز پرورش خواه» از بازیکنان پیشین استقلال روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وینفرد شفر مربی توانمندی است که به دلیل داشتن انگیزه های زیاد، می تواند توانایی های فنی اش را برابر رقیبان به اثبات برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به بازی تیم استقلال برابر پیکان اشاره کرد و اظهار داشت: استقلال نمایش خوبی برابر پیکان داشت و نشان داد به یک بلوغ تاکتیکی رسیده است.
تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه گذشته و در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، برابر پیکان به پیروزی چهار بر صفر دست یافت تا شروع چشمگیری در نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشد.
وی افزود: استقلال تیم خوبی بود و با بازیکنان خوبی هم که در نیم فصل دوم به خدمت گرفته، بهتر هم شده است. گادوین منشا نشان داد که از انگیزه زیادی برای اثبات خود برخوردار است و فکر می‌کنم او بتواند در استقلال خاطرات خوبی را برای هواداران رقم بزند.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: اسماعیل گونکالس هم نشان داد فوتبالیست خوبی است. او می‌تواند گل‌های سرنوشت‌سازی را به ثمر برساند. نورافکن هم که نیازی به تعریف ندارد. او بازیکن استقلال بوده و به سرعت با سایر بازیکنان هماهنگ شده است. به شخصه معتدم استقلال می تواند از سد همه تیم‌ها بگذرد.
«اکبر کارگر جم» پیشکسوت باشگاه استقلال نیز یادآور شد: نمایش استقلال با شفر برابر پیکان خیلی خوب بود و فکر می‌کنم استقلال با این روند، بهتر هم می‌شود. این مسابقه نشان داد آبی پوشان در تعطیلات نیم فصل به آمادگی کامل رسیده اند و می توانند در ادامه مسابقاتی که پیش روی آنهاست، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
پیشکسوت استقلال در عین حال خاطرنشان ساخت: به طور حتم با جا افتادن بازیکنان جدیدی که به ترکیب تیم اضافه شده اند، قابلیت‌های بیشتری از آن‌ها را شاهد خواهیم بود.
کارگر جم درباره شفر نیز اظهار داشت: او مربی خوب و توانمندی است که سال گذشته توانایی های فنی اش را به همگان اثبات کرد و در صورتی که در نیم فصل دوم دچار بدشانسی نشود، می تواند آبی پوشان را به مقامی شایسته در لیگ برتر برساند.
کارگرجم در پایان گفت: رویارویی با تراکتورسازی تبریز که روز جمعه هفته جاری (26 بهمن) برگزار می شود بازی سختی است ولی استقلال باید تلاش کند تا دست پر از تبریز خارج شود.
«علی رضا اکبرپور» بازیکن پیشین استقلال نیز معتقد است: با جذب بازیکنان توانمندی که استقلال به خدمت گرفته است، دست شفر باز شد و او حالا ابزار لازم برای پیاده کردن خواسته ها و برنامه تاکتکیی اش را در اختیار دارد.
وی به خبرنگار ایرنا گفت: تعطیلات نیم فصل این فرصت را در اختیار شفر و استقلال قرار داد تا با تقویت تیم، حضوری قدرتمندانه برای ادامه مسابقات داشته باشند و بتوانند نقاط ضعفشان را برطرف سازند.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: استقلال به خاطر مشکلاتی که پیش از شروع فصل داشت و همه از آن باخبر هستند نتوانست لیگ برتر را خوب شروع کند اما در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود.
او تصریح کرد: تیمی که می خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید کمتر دچار نوسان شود. آبی پوشان تهرانی باید در ادامه رقابت های لیگ برتر به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنند تا با جمع آوری امتیازات لازم فاصله خود را با صدر جدول کم کرده و بتوانند برای قهرمانی تلاش کنند.
مربی اسبق استقلال گفت: اگر استقلال بتواند با برتری و کسب سه امتیاز کامل برابر تراکتور تبریز را ترک کند به طور حتم خود را در قامت یک مدعی قهرمانی مطرح خواهد کرد.
«صادق ورمزیار» نیز در سخنانی اظهار داشت: اگر استقلال بتواند با برتری و کسب سه امتیاز کامل برابر تراکتورسازی، تبریز را ترک کند به طور حتم خود را در قامت یک مدعی قهرمانی مطرح خواهد کرد و آن وقت می توانیم بگوییم این تیم برای ادامه فصل اهداف بزرگی را در سر خواهد داشت.
پیشکسوت استقلال گفت: شفر مربی خوب و با تجربه ای است که توانایی های فنی اش را در فصل گذاشته به اثبات رساند و در بازی اخیر نیز نشان داد مربی باهوش و با تدبیری است. سرمربی آلمانی استقلال این توانایی را دارد تیمی منسجم تر بسازد.
ورمزیار خاطرنشان ساخت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های قدرتمندی هم گروه است اما این دلیل نمی شود ناامید باشیم؛ چرا که استقلال نامی پر افتخار و بزرگ دارد و به طور حتم اگر با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شود، می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.
وی تصریح کرد: استقلال بیشتر از هر چیزی به حمایت نیاز دارد و امیدوارم هواداران این تیم بیشتر از همیشه تیم‌شان را تشویق کنند تا به همان استقلالی تبدیل شود که همه انتظارش را دارند.
ورزشی**م.ت**1597**9118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش صادق ورمزيار تيم فوتبال استقلال ليگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان هر روز با هدایت پیمان اکبری و کادر ایرانی با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده زیر نظر آقای پائز در حال برگزاری است، فدراسیون والیبال با تمام توان سعی دارد بهترین شرایط ممکن را برای تمرینات و اردوی آمادگی تیم مطابق با برنامه‌های کادر فنی ایجاد کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تقوی افزود: اولویت اصلی و اول ما تیم ملی والیبال مردان ایران است و تمام قد از این تیم حمایت خواهیم کرد و در این راه مطمئن هستیم که هر فردی که در تمرینات و تیم ملی حضور دارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزند و با ذهنی برنده برای استفاده حداکثری از شانس صعودمان به المپیک پاریس استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما برای حضور در پاریس ۲۰۲۴ برنامه ویژه‌ای داریم و به این معتقد هستیم که حق والیبال ایران است که در تابستان امسال در پاریس حضور داشته باشد و از تماشای رقابت بازیکنان‌مان با برترین‌های جهان لذت ببریم. در همین راستا هم تصمیم گرفتیم به صورت قطعی اعلام کنیم که هر بازیکنی که در لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی والیبال کشورمان حضور داشته باشد و برای موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان تلاش کند، از پرداخت ۱۰ درصد حق رشد قرارداد باشگاهی‌اش بدون هیچ بند و تبصره‌ای و با هر مبلغ و مقداری معاف خواهد بود. همچنین علاوه بر آن در صورتی که در مسابقات لیگ ملت‌های امسال جواز صعود به المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کنیم، پاداش تاریخی و بی سابقه‌ای را ویژه‌ی بازیکنان در نظر خواهیم گرفت که به زودی و پیش از اعزام به مسابقات اعلام خواهیم کرد. در حال نهایی کردن مذاکرات برای تامین منابع مالی آن هستیم و مجوز‌های لازم ادارای را هم برای اجرای آن خواهیم گرفت.

تقوی افزود: علاوه بر آن هر چه به اعزام تیم نزدیک شویم، شرایط برگزاری اردو را ویژه‌تر خواهیم کرد و از هر اقدامی برای حرفه‌ای‌تر شدن شرایط استفاده خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون والیبال تمام قد در خدمت تیم‌های ملی والیبال ایران در هر رده سنی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تاکید بر الزام اتحاد خانواده والیبال ایران اظهار کرد: معتقدم والیبال برای همه مردم است و خانواده والیبال می‌بایست با اتحاد و همدلی به موفقیت این سربازان وطن کمک و از آنها حمایت کنند. امیدوارم با کمک خدا بتوانیم نمایش خوبی در میادین بین المللی به ویژه لیگ ملت‌های والیبال در سال ۲۰۲۴ داشته باشیم و موجبات خوشحالی و شادی مردم عزیزمان را به ارمغان آوریم. تنها انگیزه والیبال ایران همین است و مطمئنم بالاخره روزی می‌رسد که والیبال ایران بر سکوی المپیک عکس یادگاری می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟