Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@00:54:54 GMT

خانم های لاغر چگونه لباس بپوشند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۶۱۳۵

فرارو- لباس مناسب برای زنان لاغر اندام، خانم‌هایی که اندام لاغر و ظریف‌ترین دارند باید لباس خود را به گونه‌ای ست کنند که لاغری آن‌ها را پنهان کند و به گونه‌ای زیبا نشان دهد. در تمام دنیا تولیدکنندگان سرشناس برای لباس مخصوص افرادی با جثه ریز و ظریف حساب جداگانه‌ای باز کرده اند به همین دلیل معدود افراد کوتاه قد و ریز نقش نگرانی از بابت پوشش خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اما از آن جایی که این موقعیت در داخل کشور و بخصوص میان تولیدکنندگان داخلی چندان جدی گرفته نمی‌شود، خوش لباس بودن برای ریز نقش‌ها با همین لباس‌های موجود ترفند‌هایی دارد که چندان هم سخت و ناممکن نیست. در این جا ما به شما ریز جثه‌ها خواهیم گفت که چطور و با چند نکته ساده، خوش پوش و آراسته باشید.
لباستان باید اندازه تان باشد
بهتر است خانم‌ها و آقایان ریز نقش مراقب اندام خود باشند. چاقی و اضافه وزن همه فرضیه‌های شما را برای داشتن ظاهری مناسب و انتخاب لباسی درخور به هم می‌زند. اما بعد از رعایت این اصل مهم، فراموش نکنید که باید لباسی کاملا در سایز و اندازه خودتان بپوشید.   داستان شما با بقیه خیلی فرق می‌کند که با نیم سایز بالا و پایین هم ممکن است خوش پوشی شان چندان خدشه دار نشود، برای شما نپوشیدن لباس‌های گشاد و بزرگ یا تنگ و کوچک خیلی اهمیت دارد، زیرا شما را ریزتر از آنچه که واقعا هستید نشان خواهد داد. مناسب‌ترین اندازه برای شما سایزی است که با آن در قد و اندازه‌های یک جثه معمولی به نظر می‌رسید.
کفش پاشنه دار برای شما بهتر است
پوشیدن کفش‌های لژدار یا پاشنه‌دار برای شما انتخاب مناسبتری است. البته در صورتی که با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی کنید. اشتباه نکنید کفش‌هایی با پاشنه‌های خیلی بلند را نمی‌گوییم. مناسب‌ترین اندازه پاشنه برای شما بین ۵ تا ۷ سانت است.  
شلوار مناسب
تا می‌توانید سراغ شلوار‌های جذب و تنگ نروید. این شلوار‌ها پا‌های شما را باریک و قد شما را کوتاه‌تر از چیزی که هستید نشان خواهد داد. مناسب‌ترین گزینه برای شما شلوار‌های راسته و یا دمپا گشاد (معمولی) است.  
کیف بزرگ ممنوع
برداشتن کیف‌هایی با سایز بزرگ هم از آن اشتباهاتی است که هیچ گاه نباید مرتکب آن شوید. این کیف‌ها شما را ریزتر نشان خواهد داد. در مقابل سراغ گزینه‌های متوسط و معمولی که این روز‌ها طرفدار زیادی هم دارد، بروید.
عمودی، یقه هفت و تک رنگ
این سه نکته را در خرید لباس‌های خود رعایت کنید. لباس‌هایی با طرح‌های عمودی با یقه‌های هفت با ایجاد خطای دید شما را کشیده‌تر از حد معمول نشان خواهد داد. به ویژه اگر همه اقسام لباس شما تک رنگ انتخاب و هماهنگ شده باشد.  
کوتاه نپوشید کوتاه پوشیدن اصولا هیچ‌وقت مورد تائید ما نیست، در این مورد تاکید دو چندان است، پس حواس‌تان باشد هیچ‌گاه شلوار، مانتو، دامن و پیراهن‌های کوتاه نپوشید، اگر دنبال بلند و کشیده‌تر به نظر رسیدن هستید، دور هر لباس کوتاه را خط بکشید.

سراغ لباس‌های ضخیم زمستانه نروید شما با غرق شدن در لباس‌های بافت کلفت و با حجم سنگین بسیار ریزتر از حد معمول به چشم خواهید آمد. پس برای زمستان با یک بارانی یا پالتوی مناسب سایز خود که کمربندی ظریف و کم عرض دارد و با انتخاب چکمه‌ای پاشنه‌دار، درشت‌تر به نظر برسید.   لباس مناسب برای زنان لاغر اندام لباستان ظریف باشد پوشیدن لباس‌های حجیم و شلوغ که به ظاهر قرار است حجمی به اندام شما اضافه کند به هر شکلی برای جثه کوچک و ظاهر ریزنقش شما بسیار نامناسب خواهد بود. پس بهتر است با انتخاب لباس‌های ظریف در کنار رعایت کردن نکات بالا ظاهر و قدی مناسب از خود نشان دهید.   منبع: پرشین وی

منبع: فرارو

کلیدواژه: پوشش لباس مناسب لاغر اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در لباس سربازی» در قاب شبکه امید

«در لباس سربازی» روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روز‌های آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیرماه سال ۶۰ است.

در این مستند، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ی آیت‌الله خامنه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر خواهد شد.

«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آن‌ها می‌پردازد.

گفتنی است این مستند ۸۰ دقیقه‌ای امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ساعت روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • ستارگانی که به سرعت لاغر می‌شوند
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»