Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:01:19 GMT

محفل فاطمی اُنس باقرآن در کاشان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۶۳۳۸

محفل فاطمی اُنس باقرآن در کاشان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار کرد: در راستای نشر و ترویج فرهنگ قرآن کریم و همچنین جذب اقشار مختلف به حفظ قرآن کریم و همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل فاطمی اُنس باقرآن کریم ویژه بانوان در امامزاده بی بی ساره خاتون(س) کاشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: این محفل نورانی انس با قران کریم صبح پنجشنبه ۲۵ بهمن ساعت۹:۳۰ لغایت۱۱:۳۰ همراه باتجلیل از بانوان واقف، خادمین بقاع متبرکه، حافظان و فعالان قرآنی در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: آستان مقدس امامزاده بی بی ساره خاتون(س) در شهرستان کاشان، شهر کاشان چهارراه امیریه و در جنب حسینیه حضرت اباالفضل علیه السلام واقع شده است.
انتهای پیام/

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس با قرآن کاشان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد