Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا دادبود امروز در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص بالن سواری در گرگان، گفت: برای این کار در چند نقطه از شهر مکان یابی صورت گرفته و سرمایه گذار کارهای اولیه را انجام داده و تا 15 اسفند ماه بالن هایشان را در گرگان مستقر خواهد کرد و انشاالله در ایام عید نوروز آغاز رسمی بالن سواری را در شهر گرگان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مبدا بالن سواری را در پارک جدیدی که در محور صیاد شیرازی در حال ایجاد است، در نظر گرفتیم و مقصد نیز بخشی در ناهارخوران و بخشی در حریم اطراف شهر تعریف شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام عید نوروز بالن سرمایه برنا سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ جدید در مهران

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شریفی با اشاره به اینکه پارکینگ جدید در کنار گمرک و پایانه مرزی مهران احداث می شود اظهار داشت: این پارکینگ در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و برای پارک حدود ۱۰ هزار خودرو در ایام اربعین و سایر ایام سال و مناسب‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان مهران اضافه کرد: این پارکینگ توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد