Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهری از افزایش یک درصدی آمار تلفات رانندگی در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سردار «تقی مهری» امروز (سه شنبه 23 بهمن) در حاشیه مراسم استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری دوره های استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان در نیروی انتظامی جزو رویکردهای مهم و اصلی فرمانده ناجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره ها به نحوه ارتباط کارکنان با مردم و افزایش فرهنگ ترافیک با کاربران ترافیک کمک زیادی می کند.

 

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به حمله دو راننده متخلف به ماموران نیروی انتظامی تصریح کرد: در مورد حمایت از کارکنان پلیس راهور،نیروی انتظامی قطعا حمایت های لازم را در مراجع قانونی به عمل می آورد. معاضدت قضایی جزو مسایل بسیار مهمی است که در مجموعه نیروی انتظامی چه در حوزه ترافیکی و چه در حوزه های انتظامی صورت می گیرد،خوشبختانه نتایج خوبی هم تاکنون به دنبال داشته است، بنابراین پلیس اقدامات صورت گرفته از سوی افراد مجرم علیه ماموران خود را در مراجع قضایی پیگیری می کند.

 

سردار مهری با اشاره به تاثیر برگزاری دوره های استانداردسازی رفتار کارکنان در کاهش شکایات مردم از پلیس تصریح کرد: قطعا این دوره هایی که انجام می شود، تاثیر مثبتی در کاهش شکایات کاربران ترافیک از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح کشور داشته است و خوشبختانه نتایج خوبی در دوره های کارگاهی و دوره های ویژه علمی کسب کردیم،چون در برگزاری دوره های علمی، اساتید روان شناسی و جامعه شناسی تکنیک رفتاری پلیس برای کاربران ترافیک و رانندگان را آموزش می دهند و این امر نقش مهمی در بهبود ماموریت های پلیس راهنمایی و رانندگی داشته است، از زمان برگزاری این دوره ها، کمترین شکایت از مردم علیه پلیس راهور صورت گرفته است.

 

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از سال آینده اظهار کرد: موضوعاتی که در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در سال آینده مطرح می شود تا در مراجع و مجاری قانونی تصویب نشود، قابلیت اجرایی نخواهد داشت. این یک پیشنهاد و طرح است، هر زمانی هم که اجرایی شود پلیس هم بر اساس وظایف قانونی خود عمل می کند.

 

سردار مهری در خصوص اقدامات پلیس برای سفرهای نوروزی بیان کرد: پیش بینی ما این است که از اول اسفند خریدهای نوروزی شروع و طرح های ترافیکی اجرایی شود. همچنین پیش بینی ما این است که سفرهای نوروزی افزایش یابد.

 

سردار مهری افزود: در حال حاضر بیش از 800 هزار خودروی نوشماره به چرخه ترافیک افزوده شده است.

وی با اشاره به صدور کارت های گواهینامه اظهار کرد: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در صدور گواهینامه نداریم و کسانی که در آزمون ها قبول می شوند در مدت کمتر از یک ماه می توانند گواهینامه خود را دریافت کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد البته محدودیت تولید کارت هم بسیار کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به آمار تلفات رانندگی در سال جاری گفت: در 9 ماهه امسال تعداد جان باختگان حدود یک درصد افزایش داشته است که امیدواریم تا پایان سال این کاهش ادامه داشته باشد.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی فاطمیه دهه فجر ایام فاطمیه راهپیمایی ۲۲بهمن تلفات رانندگی سردار مهری طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود

صندوق بین‌الملل پول در جدیدترین گزارش خود که روز گذشته منتشر شد اعلام کرد: «انتظار می‌رود روسیه در سال ۲۰۲۴ رشد ۳.۲ درصدی داشته باشد که از نرخ‌های پیش‌بینی شده آمریکا (۲.۷ درصد)، انگلیس (۰.۵ درصد)، آلمان (۰.۲ درصد) و فرانسه (۰.۲ درصد) بیشتر است.

در این رابطه روسیه می‌گوید که تحریم‌های غرب در پی جنگ اوکراین این کشور را به خودکفایی رسانده است حال‌آنکه تداوم صادرات نفت به هند و چین، دور زدن تحریم‌ها و قیمت بالای نفت به روسیه کمک کرده است تا وارد دوره «اقتصاد جنگ» شده و اقتصاد و جنگ را هم‌زمان پیش ببرد.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه بعد از انتخاب مجدد و آغاز پنجمین دوره ریاست‌جمهوری خود وعده داده است که استاندارد‌های زندگی شهروندان را با افزایش بودجه آموزشی، بهداشتی و زیرساخت‌های عمومی افزایش داده و مالیات شرکت‌های بزرگ و طبقه مرفه را افزایش دهد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • بیشترین مقصران تصادفات چه کسانی هستند؟ | سهم ۴۴ درصدی این دسته در تصادفات | ببینید
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در اولین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آمار ۴۱ درصدی متوفیان تصادفات شهر تهران در سال ۱۴۰۲
  • ترافیک در تهران پرحجم اما روان و بدون مشکل
  • ترافیک پر حجم اما روان و بدون مشکل
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال