Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین هفته اردوی اول ملی پوشان روئینگ آقایان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از عصر امروز سه شنبه 23 بهمن ماه با حضور 21 ورزشکار به مدت 7 روز در دریاچه آزادی آغاز می شود. این مرحله از اردو تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

افشین فرزام سرمربی تیم، طاهر کبوتری مربی جفت پارو، فرزین رضایی مربی تک پارو، علی نقیبی دستیار مربی و رحیم برادری سرپرست اردو کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد اله وردیان، میثم جوهری، وحید جوهری، محسن شادی، فرزاد کربلای قلی زاده و فرهاد کربلای قلی زاده از آذربایجان غربی، امیر آقازاده، پرهام باقری، حمید رضا رضوانی، آریا سلیمان پور، آراد سلیمان پور، سیاوش سعیدی، حسین سماکار، خشیار عباس آبادی، مهدی قپانوری و محمدرضا کریمی از تهران، امیرعلی صالحی از زنجان، امیرحسین محمودپور از گیلان، پیام مطاعی از کرمانشاه، سید کارو حسینی از کردستان و حمیدرضا چوبداری از همدان نفرات دعوت شده به هفته دوم اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ آقایان بزرگ سالان هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی المپیک تیم ملی فرزین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی مازندران در اولین جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان فریدونکنار در سال ۱۴۰۳ با محوریت جام شهید عجمیان، گفت: اولین دوره مسابقات بسیج محلات استان از بهمن ماه سال قبل آغاز و مرحله نهایی ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می‌گردد.

او افزود: مسابقات در سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستانی برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

پهلوان گفت: این دور از مسابقات بانام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

افتتاحیه مسابقات با حضور مقامات استانی و شهرستان و ورزشکاران و دست اندرکاران در سالن ورزشی شهدا انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل